Gå til innhold

Hvilken sminke bruker DU?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Takk for tipset!

Er de dyre, og vet du om noen butikker som selger det? Har bommet på farger (som skulle være veldig lyse) på nettkjøp før så hadde vært kjekt å teste før kjøp :(

På tikei.no får man i hvert fall kjøpt produktprøver til 10 kr stykket, det gjelder både foundations, øyenskyggene osv. Har selv vurdert å prøve 4-5 av de lyseste foundationfargene fra Tikei, ser ut som at de har godt utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt off topic, men er det noen som vet om de selger Tikei produkter i oslo? Trenger et nytt lyst pudder, da det jeg pudderet jeg har nå er alt for mørkt til min bleke vinterhud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tikei.no får man i hvert fall kjøpt produktprøver til 10 kr stykket, det gjelder både foundations, øyenskyggene osv. Har selv vurdert å prøve 4-5 av de lyseste foundationfargene fra Tikei, ser ut som at de har godt utvalg.

Bestilte noen prøver nå nettopp, bestilte alle 3 av de lyseste foundationene. Håper de er bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har prøvd Tikei, hadde blitt superglad om noen hadde skrevet litt om hva dere syntes om produktene:) Redd for å gjøre bomkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg brukar

Sparkel:

Dr Jart++ Black Label BB Cream

Etude House Magic BB Cream

Skin Food Aloe BB Cream

Garnier Miracle eit eller anna BB Cream

Everyday Minerals mineralconcealer, pudder, men anar ikkje kva farge, så kan ikkje lenke.

Maybelline eller L'Oreal Concealer, krem. Ein billeg ein, den ljosaste fargen.

På auga:

Maybelline Collossal Volume, svart, den gule med leomønster.

Maybelline False Lash Flared, svart, den lilla.

Maybelline One By One, svar vatnfast.

I kinna:

The Body Shop Brush on Buff, kan ein kalle det glødpudder? Rosa solpudder, liksom.

The Body Shop Lips Cheek Eyes, i ein slags fersken. Denne likar eg godt, gjer veldig naturleg og diskret resultat.

Eg lenka ikkje til dei mest vanlege kjedeprodukta, håper det er greitt, de finn dei jo i alle butikkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dere som har prøvd Tikei, hadde blitt superglad om noen hadde skrevet litt om hva dere syntes om produktene:) Redd for å gjøre bomkjøp.

jeg var ikke spesielt fornøyd, likte mye bedre finishen på mineralhygienics, spesielt når jeg bruker pudder over foundationen. blir faktisk skikkelig pent.

men tikei var absolutt helt OK. dog jeg får litt utbrudd av begge merker :S

rougen til tikei har jeg dog fortsatt med - men mineralhygienics sin rouge holder lengre i fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...