Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2004 #1 Del Skrevet 15. januar 2004 Min nydelige elskede dvergpapegøye PB ble drept av katten i går. Hun kom flyvende inn på balkongen min for 5,5 år siden og flyttet like gjerne inn. Hun har vært på rømmen en gang og levde en natt sammen med spurver i bjørka på stranda, hun har vært på uttalige bilturer og vært med oss på ferie til Hvaler. Hun adopterte min samboer som sin egen kjæreste, hun svarte igjen da hun fikk kjeft og elsket å sneie håret mitt. Tam var hun absolutt ikke og ble dønn forelsket da hun fikk sin egen kjæreste Gaute som viste seg å være en hun Jeg er så lei meg, det er hele familien. Jeg trodde ikke at det gikk an å bli så glad i en liten bustete fugl, men jeg gråter og gråter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. januar 2004 #2 Del Skrevet 15. januar 2004 Huff, det er trist å miste et kjæledyr... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. januar 2004 #3 Del Skrevet 15. januar 2004 :trøste: føler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. januar 2004 #4 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har hatt fugler i hele mitt liv, og det er like trist hver gang en fugl dør. Alle undulatene jeg har hatt, ligger begravet i hagen til mamma og pappa, etter hver sine verdige begravelser med blomster og yndlings-leke. Nå har jeg en nymfeparakitt, og har hatt den i 14 år. Den er et fullverdig familiemedlem, super-tam, og vil helst sitte på armen min uansett hva jeg gjør. Den vil kose og kose og kose.... hele dagen lang, og sitter på toppen av dusj-kabinettet og venter på meg når jeg dusjer. I helgene tar jeg den inn i sengen mens jeg leser bok på sengekanten, og den spiser frokost sammen med oss på bordet. Hvorfor skulle du ikke vært lei deg? Jeg forstår deg så altfor godt! Ta tiden til hjelp, og gråt alle de tårene du føler at du har behov for. Husk alle de gode minnene dere hadde sammen. (Og husk også: en katt og en fugl er aldri en god kombinasjon!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. januar 2004 #5 Del Skrevet 15. januar 2004 det var synd da at den skulle dø slik.. fugler er kule dyr.. føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå