rachel who Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Hei Jeg ser etter et bryllupsresturant i Oslo. Når jeg søker på gule sider finner jeg bare et fåtall. Tror jeg trenger masse tips. Det skal være koselig.
Wonders Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 jepp, Mehfel har. http://www.oregano.no/restauranter/oslo/mehfel/ En venninde var der, og elsket dette lokalet , maten, stemningen og hele altet. Jeg skal også sjekke det ut en gang, når vi er mange nok. 1
Evie Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Kan du si litt om hvilket type bryllup du ser for deg, prisnivå osv?
rachel who Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Takk for svar Wonders. Kan du si litt om hvilket type bryllup du ser for deg, prisnivå osv? Jeg har ikke satt noen begrensninger. Bryllupet er lite, så vi sparer ikke på kronene. Jeg har sett litt på Ekeberg resturanten og Østmarksetra, men skulle gjerne hatt noen flere alternativer, helst i osloregionene, nord, øst, sør :-) Endret 21. mars 2012 av rachel who
Evie Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Grefsenkollen restaurant, bølgen og moi (briskeby er mest intim syns jeg),.restaurant annen etage, sofia moria torshov.. hvor mange blir dere?
rachel who Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2012 Takk her var det mange gode tips. Vi blir 20.
Evie Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Bjørnsgård er også fantastisk men det er i sørkedalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå