Gå til innhold

Touch på TV2

Anbefalte innlegg

Skrevet

21.40 Touch (1)

"Amerikansk dramaserie. Enkemannen og alenefaren Martin sliter med å få kontakt med sin stumme elleve år gamle sønn David. Men alt endrer seg da det viser seg at David har evnen til å forutse hva som vil skje i fremtiden. Sosialarbeideren Clea Hopkins mener David blir for mye for Martin, og mot farens vilje plasseres sønnen i fosterhjem. Samtidig begynner Martin å forstå at sønnen har svært unike evner".

-----

Jeg er spent på denne serien her. Jeg liker i utgangspunktet Sutherland og temaet høres artig ut. Skal du se på i kveld? Det skal nemlig jeg. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal få med meg den første episoden i alle fall, for å se hva det er.

AnonymBruker
Skrevet

Å, digger sånne mystiske og rare sammenhenger og greier, hehe.

Foreløpig virker det lovende :popcorn:

Skrevet

Jo, dette kommer jeg nok til å se videre på. Idèen er faktisk fascinerende; at alt henger sammen på en eller annen merkelig måte her i verden...

Syns kanskje at Sutherland lignet litt for hes-blesende mye på den rollen han hadde i 24, men så langt er det helt greit. Jeg skal følge med og gi det noen programmers sjanse. :)

Skrevet
:nigo:
AnonymBruker
Skrevet

Å, digger sånne mystiske og rare sammenhenger og greier, hehe.

Foreløpig virker det lovende :popcorn:

:glare:

Skrevet

Å? ikke det, AB? Why not? :)

AnonymBruker
Skrevet

Å? ikke det, AB? Why not? :)

"Hei, vi kommer fra Hollywood"

Altså, jeg er ingen automatisk motstander av far-fetched plot, men dette ble litt for travelt og lettvint. Hun får svar på mobilen minuttet før bomba går av, og får eieren til å shippe en gratis ovn til Irak på momangen?

Jaja. Får vel se neste episode også, gi det en sjanse. :regn:

Skrevet

AB: joda jeg tenkte mitt innimellom jeg også. Det var for godt til å være sant, men jeg vil gi det litt slack og tro at det kanskje tar seg opp etter hvert. Jeg er en positiv, enfoldig sjel, med en liten hang til "det uforklarlige"... :)

Skrevet

Så første episode for en måned siden og gleder meg til fredag når jeg kan se neste. Datoen!! var jo i går, så da får vi kanskje se hva som kanskje/kanskje ikke kunne skje. Synes K.S. er en roligere type her enn i 24, men det passer bra for serien. Han må jo ta hånd om sønnen sin samtidig som han kanskje redder verden eller hva som skjedde.

Ang. ovnen som ble sendt synes jeg husker hun sa at de skulle sørge for ovnen og ikke at den nødvendigvis kom frem akkurat den dagen, men kanskje senere i uken.

AnonymBruker
Skrevet

Så første episode for en måned siden og gleder meg til fredag når jeg kan se neste. Datoen!! var jo i går, så da får vi kanskje se hva som kanskje/kanskje ikke kunne skje. Synes K.S. er en roligere type her enn i 24, men det passer bra for serien. Han må jo ta hånd om sønnen sin samtidig som han kanskje redder verden eller hva som skjedde.

Ang. ovnen som ble sendt synes jeg husker hun sa at de skulle sørge for ovnen og ikke at den nødvendigvis kom frem akkurat den dagen, men kanskje senere i uken.

Nei, helt på slutten så vi at de installerte ovnen og mamma så glad på sin flinke sønn.

Og fortsatt var det den 18...

Skrevet

Så første episode forrige mandag. Synes det virker som en spennende serie. Kommer til å fortsette og se på.

AnonymBruker
Skrevet

Jaja. Får vel se neste episode også, gi det en sjanse. :regn:

Jøss, har det gått en uke allerede *knips*

:popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

*nøff*

Hvis du trillet en lekebil under en lukket dør til et påstått tomt rom, og bilen plutselig kom tilbake ut, ville du ikke prøvd å finne ut hvem/hva som er i rommet??

Dette henger jo ikke på greip :snurt:

Skrevet

HHhmmnm... Hørtes veldig ut som litt av handlingen i "knowing" med Nicolas Cage.

Skrevet

Synes det er en kjempebra serie, jeg :D

Skrevet

Nei, ting henger ikke helt på greip, men på den andre siden er det litt fascinerende også, uvisst hvorfor. Sutherland får løpt en del i denne serien også, men har får sikkert litt lønn (i lommeboka) for strevet. :) Det hørtes befriende å skrike slik som guttungen gjorde, en gang i mellom. Kanskje jeg må finne meg en høyhastighets-jernbane og brøle av mine lungers fulle kraft en gang jeg også? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...