AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Noen som kan anbefale en? Bruker vanligvis noen fra md, men har blitt gravid så da vil jeg ikke bruke produkter med a-vitamin. Vet du om noen fra feelunique, iherb el.l?
Yasi Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Har du vært borti Matis før? Eller Carita? Synes de har veldig fine ansiktsmasker for kombinert hud. Feelunqiue har Carita - Matis er litt vanskelig å få tak i nå :/ jeg har testet noen fra iHerb, men enda ikke funnet noen jeg kan anbefale
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Har du vært borti Matis før? Eller Carita? Synes de har veldig fine ansiktsmasker for kombinert hud. Feelunqiue har Carita - Matis er litt vanskelig å få tak i nå :/ jeg har testet noen fra iHerb, men enda ikke funnet noen jeg kan anbefale Da kan jeg jo se litt på de maskene fra Carita hvertfall, takk for tips
Yasi Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Da kan jeg jo se litt på de maskene fra Carita hvertfall, takk for tips Bare hyggelig Håper du finner noe som kan passe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå