Gjest Nuppdupp Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 hva er det med folk? gang på gang får jeg høre rykter som har gått igjennom slekta om meg til det omsider når meg. først leser kusina mi det jeg sier, så sier hun det videre til søskene sine, som sier det til onkelen min. så sier han det videre til søsteren til mamma som igjen sier det til min mor. og det er da det når meg :gjeiper: det er helt latterlig hva de deler med hverandre sånn. alle er voksene. de kan finne på å snakke om noe så enkelt som at jeg skrev i julen "nå skal det bli godt med en øl". javel? hva så? har disse menneskene ingenting å gjøre? jeg skammer meg over den delen av slekten. måtte til slutt trykke på ignorer bruker :gjeiper: håper de ser dette er det fler som opplever sånne der ute? 2
LexSuperior Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Huff ja.. Da det ble slutt mellom meg og eksen ringte en bekjent helt ut av det blå og sa: "Hei! Så på FB at du er singel, har du vært utro?" Holdt på å dette av stolen! Jeg har aldri vært utro i mitt liv og hadde heller ikke snakket med denne personen på et halvt år.. 1
Gjest O___o Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 jeg synes det er kleint når folk siterer meg fra facebook som om det er ting jeg har sagt direkte til dem ansikt til ansikt.
kaffemor Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Haha jøss de var virkelig interesserte i livet ditt Nuppdupp Nesten så jeg ville vurdert å ha de på begrenset profil eller noe. Har heldigvis ikke samme problemet. Hadde dog en venninne av mamma på facebook før, som kommenterte ALT jeg gjorde, og alle bilder som var tagget av meg. Helt håpløst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå