Rainbow Skrevet 21. mars 2012 #41 Del Skrevet 21. mars 2012 Så utrolig trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ladyluna Skrevet 21. mars 2012 #42 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg syns ikke hun gjemmer seg, jeg syns hun er veldig flink til å uttrykke hvor vondt hun har det og at selv om hun er en av de største bloggerne klistrer hun ikke på seg et smil og lever en livsløgner for alle oss andre. Jeg syns hun er dødstøff Helt enig med deg! Håper bare hun får den hjelpen hun trenger for å få det bedre i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornflake_girl Skrevet 21. mars 2012 #43 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Men har hun skrevet "grunnen til at jeg er blitt tynn nå er på grunn av at jeg har fått anoreksi tilbakefall"? Hun har over lengre tid beskrevet ganske inngående at hun sliter med å spise. Da trengs det intet utsagn av typen "fått tilbakefall", da hun ikke har hatt noen "friskhet" å falle tilbake FRA. Forøvrig; fint å se hvor mange kg-brukere som bryr seg om Linnea! (jeg synes også hun er tøffere enn toget!) Endret 21. mars 2012 av cornflake_girl 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #44 Del Skrevet 22. mars 2012 Men har hun skrevet "grunnen til at jeg er blitt tynn nå er på grunn av at jeg har fått anoreksi tilbakefall"? Hva om hun har trent/lagt om kostholdet? Hva om hun har kjærlighetssorg/noen har dødd? Hva om hun har fått kreft?? Du vet aldi, Man skal være forsiktig med å peke på en årsak. Du har åpenbart ikke lest noe særlig av bloggen hennes, så deg gidder jeg ærlig talt ikke bruke tid på å forklare noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #45 Del Skrevet 15. januar 2013 Håper virkelig hun har det bedre nå, og at hun kan finne litt ro i livet! Anonym poster: b4de7caa4925cb64b01fe3f8804495b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå