AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #21 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja, det var jo veldig modent av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 20. mars 2012 #22 Del Skrevet 20. mars 2012 Dette gjør meg trist. Linnea var ganske morsom før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #23 Del Skrevet 20. mars 2012 Det ligner mer og mer på et freakshow. Kan ikke noen av menneskene rundt denne jenta ta tak og gjøre noe?! Hun virker jo som om hun er på nippet til å forlate denne verden av egen vilje. Legg henne inn på psykiatrisk, hva som helst, det kan jo gå riktig galt med henne frykter jeg... Og det å eksponere seg for masse fjortiser på nett daglig kan jo ikke være den lureste strategien, hun trenger å komme seg ut av offentligheten og legge all kraft i å bli frisk! blir ikke noen underholdning i henne om hun blir frisk. Freakshow ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #24 Del Skrevet 20. mars 2012 Stakkars kvinnemenneske sier jeg bare. Har aldri ledd av bloggen hennes, ettersom jeg er fullt klar over at dama faktisk er 100% seriøs i det hun skriver. Hun er jo så deprimert stakkar. Liker heller ikke det siste innlegget hennes, hun ser virkelig ikke frisk ut på bildet. Beundrer dama av hele mitt hjerte, hun er sinnssykt tøff. Har jeg gått glipp av noe? Jeg har hele tiden trodd at hun har vært ironisk og sarkastisk med innleggene sine, jeg nekter å tro at hun er 100% seriøs når hun skriver innleggene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koala Lompa Skrevet 20. mars 2012 #25 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Har jeg gått glipp av noe? Jeg har hele tiden trodd at hun har vært ironisk og sarkastisk med innleggene sine, jeg nekter å tro at hun er 100% seriøs når hun skriver innleggene sine. Det er egentlig litt ironisk. Linnea Myhre som offentlig står frem med sine plager blir tydeligvis ikke trodd av enkelte. Men Ff,som ikke står frem med noe slikt,der konkluderer man med at det må være fornektelse. Ikke meningen å spore av med ff-prat altså, og ikke ment som kritikk mot deg ab Endret 20. mars 2012 av Koala Lompa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #26 Del Skrevet 20. mars 2012 Det er egentlig litt ironisk. Linnea Myhre som offentlig står frem med sine plager blir tydeligvis ikke trodd av enkelte. Men Ff,som ikke står frem med noe slikt,der konkluderer man med at det må være fornektelse. Ikke meningen å spore av med ff-prat altså, og ikke ment som kritikk mot deg ab Men nå er det jo ganske vesentlige forskjeller på Linnea og Caroline. Linnea forteller hun drikker 3 liter pepsi max om dagen + spiser så mye gule epler / speltlomper som hun selv tillater seg å spise. Caroline forteller at hun spiser mange små og hyppige måltider ( som gir bedre forbrenning enn få store måltider ) Linnea har beskrevet et anstrengt forhold til trening Caroline trener gjerne 5-6 ganger i løpet av uka og varierer mellom muskelgruppene Linnea beskriver at hun sliter med depresjon Caroline viser ingent tegn til depresjon Linnea beskriver at hun ikke er i jobb / har uregelmessig døgnrytme Caroline beskriver et veldig veldig aktivt liv fra tidlig om morgenen til sent om kvelden, og virker til å jobbe mye mer enn 100% ( dersom man anser butikken og bloggen som jobb ) Og skal du sammenligne kroppene deres, ser jo Caroline langt mer atletisk ut enn Linnea. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliata Skrevet 20. mars 2012 #27 Del Skrevet 20. mars 2012 ...ble bekymret allerede da jeg leste at hun skulle til Costa Rica. REgnet med hun kom til å bli ekstremt tynn, siden ingen ville passe på. Og det ble hun jo og.. fikk vondt av å se bildene etter at hun kom hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #28 Del Skrevet 21. mars 2012 Men nå er det jo ganske vesentlige forskjeller på Linnea og Caroline. Linnea forteller hun drikker 3 liter pepsi max om dagen + spiser så mye gule epler / speltlomper som hun selv tillater seg å spise. Caroline forteller at hun spiser mange små og hyppige måltider ( som gir bedre forbrenning enn få store måltider ) Linnea har beskrevet et anstrengt forhold til trening Caroline trener gjerne 5-6 ganger i løpet av uka og varierer mellom muskelgruppene Linnea beskriver at hun sliter med depresjon Caroline viser ingent tegn til depresjon Linnea beskriver at hun ikke er i jobb / har uregelmessig døgnrytme Caroline beskriver et veldig veldig aktivt liv fra tidlig om morgenen til sent om kvelden, og virker til å jobbe mye mer enn 100% ( dersom man anser butikken og bloggen som jobb ) Og skal du sammenligne kroppene deres, ser jo Caroline langt mer atletisk ut enn Linnea. Dette var usmakelig og ondskapsfullt, ser ingen grunn til å skulle sammenligne disse to jentene på denne måten! Om noe er Linnea mye mer ekte enn Caroline, og lettere å like fordi hun ikke er redd for å vise at hun bare er et menneske. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #29 Del Skrevet 21. mars 2012 Slapp nå av, jeg spurte et spørsmål. Det var ikke jeg som sammenlignet noe som helst. Du har heller ingenting med å diktere hva andre snakker om. Nå må du gi deg med denne avsløringen! Det er ikke relevant for denne diskusjonen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #30 Del Skrevet 21. mars 2012 Nå må du gi deg med denne avsløringen! Det er ikke relevant for denne diskusjonen! Avsporingen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #31 Del Skrevet 21. mars 2012 Nå ser hun virkelig tynn ut stakkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #32 Del Skrevet 21. mars 2012 Er hun automatisk syk fordi hun er tynn? Er vi sikre på at det faktisk er det det er snakk om, eller er det kun spekulasjoner? Hva vet vi egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 21. mars 2012 #33 Del Skrevet 21. mars 2012 Er hun automatisk syk fordi hun er tynn? Er vi sikre på at det faktisk er det det er snakk om, eller er det kun spekulasjoner? Hva vet vi egentlig? Hun har vært ganske åpen om at hun har et forstyrret forhold til mat, så det er ikke spekulasjoner nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #34 Del Skrevet 21. mars 2012 Er hun automatisk syk fordi hun er tynn? Er vi sikre på at det faktisk er det det er snakk om, eller er det kun spekulasjoner? Hva vet vi egentlig? Linnéa Myhre har vært veldig åpen om at hun har slitt med spiseforstyrrelser. Hun skriver dessuten om kostholdet sitt på en måte som burde få oppegående lesere til å forstå at alt hun sier ikke bare er tøys og tull, og at hun fremdeles sliter med maten. Jeg vet jo ikke om hun kun lever på speltlomper, hermetisert sopp og grønne epler, men det hun underforstått forteller er jo at forholdet sitt til mat ikke akkurat er gjennomsnittlig. Bilder på bloggen viser at hun er blitt veldig tynn igjen. Om det skal kalles spekulasjoner eller om det er en form for kvalifisert gjetning når man nevner spiseforstyrrelser i denne tråden får være opp til andre å avgjøre. Linnea leser kanskje dette selv? Håper i alle fall hun blir friskere fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #35 Del Skrevet 21. mars 2012 Nå må du gi deg med denne avsløringen! Det er ikke relevant for denne diskusjonen! Hehe, dere er jaggu en gjeng med surpomper her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #36 Del Skrevet 21. mars 2012 Linnéa Myhre har vært veldig åpen om at hun har slitt med spiseforstyrrelser. Hun skriver dessuten om kostholdet sitt på en måte som burde få oppegående lesere til å forstå at alt hun sier ikke bare er tøys og tull, og at hun fremdeles sliter med maten. Jeg vet jo ikke om hun kun lever på speltlomper, hermetisert sopp og grønne epler, men det hun underforstått forteller er jo at forholdet sitt til mat ikke akkurat er gjennomsnittlig. Bilder på bloggen viser at hun er blitt veldig tynn igjen. Om det skal kalles spekulasjoner eller om det er en form for kvalifisert gjetning når man nevner spiseforstyrrelser i denne tråden får være opp til andre å avgjøre. Linnea leser kanskje dette selv? Håper i alle fall hun blir friskere fort! Men har hun skrevet "grunnen til at jeg er blitt tynn nå er på grunn av at jeg har fått anoreksi tilbakefall"? Hva om hun har trent/lagt om kostholdet? Hva om hun har kjærlighetssorg/noen har dødd? Hva om hun har fått kreft?? Du vet aldi, Man skal være forsiktig med å peke på en årsak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #37 Del Skrevet 21. mars 2012 Men har hun skrevet "grunnen til at jeg er blitt tynn nå er på grunn av at jeg har fått anoreksi tilbakefall"? Hva om hun har trent/lagt om kostholdet? Hva om hun har kjærlighetssorg/noen har dødd? Hva om hun har fått kreft?? Du vet aldi, Man skal være forsiktig med å peke på en årsak. offentliggjører man seg selv på den måten, så må man bare forvente å bli diskutert og fundert om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 21. mars 2012 #38 Del Skrevet 21. mars 2012 Men har hun skrevet "grunnen til at jeg er blitt tynn nå er på grunn av at jeg har fått anoreksi tilbakefall"? Hva om hun har trent/lagt om kostholdet? Hva om hun har kjærlighetssorg/noen har dødd? Hva om hun har fått kreft?? Du vet aldi, Man skal være forsiktig med å peke på en årsak. Du har ikke lest bloggen hennes eller? Hun har jo skrevet at hun har et problematisk forhold til kroppen sin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ini Skrevet 21. mars 2012 #39 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg liker denne jenta kjempegodt, og syns hun er supertøff som tør å vise verden at livet hennes ikke er en evig rekke av perfekte hendelser. Klart, hun bruker nok humor og sarkasme litt som et skjold, men det er fortsatt få bloggere her i verden som er like pinlig ærlige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #40 Del Skrevet 21. mars 2012 Huff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå