liv Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Samboeren skal arrangere utdrikkningslag i april og brudgommen ønsker å ha en kveld uten alt for mye alkohol. De blir maks seks og vil holde seg i Sarpsborg/Fredrikstad området.
liv Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #2 Skrevet 20. mars 2012 Ingen forslag til hva gutta kan gjøre? De blir fire stykk ink brudgommen så de blir ikke akkurat mange.
Evie Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Ribb, fallskjermhopp, få han til å bokse mot en jente som er proffbokser, akrobatflyving, seile en seilbåt, kokkekurs, vin/whiskysmaking... vil du si litt om budsjett og hvilken type han er så kan jeg kanskje hjelpe mer? :-)
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Vet at det arrangeres Paintball i området, og det er garantert mye annet også!
liv Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2012 Det bør ikke bli så mye dyrere enn tre tusen, hele dagen. De lurer litt på på å leie paintball utstyr og stikke ut i skauen, samt å grille litt når de er der. Det kommer på ca 1500, så må de ha noe mat senere på dagen og det blir ca 700 (pizza, øl og biljard) men de må jo ha noen aktiviteter innimellom som ikke koster skjorta, innimellom alt liksom.
Gjest Annaires Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 Minigolf, quiz om den kommende kona (hvor de selvsagt Jar fått svarene fra henne på forhånd), dart...
liv Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2012 ja de har tenkt på minigolf men da må de igjen ha sjåfør, for etter hva jeg vet så er det ikke minigolf i Sarpsborg sentrum? Er en innebane på superland på hotellet da.
Evie Skrevet 21. mars 2012 #8 Skrevet 21. mars 2012 Hvis noen av dem kjører ville jeg anbefalt en av dem til å være sjåfør, evt.kunne kanskje du kjørt (?) Og brukt noen timer på noen av de rimeligere aktivitetene på skjeggeby, så ville jeg kjørt de til bowlinghallen og bowlet, spist pizza osv. Bare en tanke...
liv Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 21. mars 2012 Jeg er hjemme med ungene så om jeg skal kjøre på de så må vi ha barnevakt. Ingen av gutta vil kjøre så det blir buss og offentlig transport. Skjeggeby er vist ikke aktuelt. Har foreslått det for de.
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mars 2012 #10 Skrevet 21. mars 2012 siste utdrikningslaget i min vennegjeng inneholdt først en runde på paintball-bane. Vi var 12 stykker, så det ble litt fres i det. Jeg tror personlig ikke paintball blir så kult for bare seks stykker, egentlig. Deretter var det ut i båt med tube hengende bak. Vanvittig moro, endte med at flere av oss måtte prøve. Jeg vet ikke hvordan slikt er å arrangere i ditt område, her i Bergen var det ingen problem. Forrige utdrikningslag skjedde på vårparten og var rett og slett roadtrip med fisketur, grilling i skogen og masse røverhistorier. Kostet lite, var kjempekoselig og kanskje litt utradisjonelt. Absolutt det beste utdrikningslaget jeg har vært med på, på tross av sin enkelhet.
liv Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Det er i april og fyren er lite opptatt av vannet og båtliv generelt så både rib og bading/ring etter båt utgår... Minigolf må en vel ut på Høysand, i tillegg til på hotellet (inne), det er vel ikke andre steder? Så langt så tenker de painball i skogen, så grille og ta seg noen øl, så ned å spille biljard og kose seg litt og så et par aktiviteter og så hjem til en eller annen og kose seg videre... De snakket litt om å prøve å komme seg bort på Kattan men finner lite info om pris og aktiviteter der den dagen, og da er de avhengig av sjåfør. Det er det jeg er redd og, at det blir litt kjedelig med paintball om de bare er 4-5 stykk liksom men tror de satser på å prøve. Brudgommen vil absolutt ikke ha med familie så brødrene til brudgommen og broren til bruden blir ikke bedt. Er ikke det litt rart? Men det er det brudgommen som bestemmer Tror jeg hadde blitt skuffa om jeg var nabo, gikk ut og inn av huset, og bror og ikke bedt i utdrikkningslaget. (Og i allefall når de er så få...) Endret 21. mars 2012 av liv
Evie Skrevet 21. mars 2012 #12 Skrevet 21. mars 2012 Såvidt jeg forstod det nå var de 4 og ikke 6, og må innrømme at da er ikke paintball optimalt. Men som nevnt over - hva med skogstur eller båttur om det er mulig å låne båt el.l av venner? Fiske, røverhistorier mm. Vet ikke om de er glad i øl/alkohol for går jo an å ta toget til oslo og ta en pub til pub runde langs akerselva i oslo, det er veldig koselig og så kan de ta toget hjem på kvelden :-)
liv Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 21. mars 2012 De ønsker å holde seg her i distriktet og tur til Oslo er ikke aktuelt.
Grønt blad Skrevet 21. mars 2012 #14 Skrevet 21. mars 2012 En venn av en bekjent hadde et lite utdrikningslag, der brudgommen fikk tur med rallybil. Det var visstnok stor suksess, selv om brudgommen ikke er bilinteressert. Kjenner også til mindre utdrikningslag der de har gått i skogen, tent bål og grilla pølser og prata. Det var visstnok også veldig hyggelig. Dersom brudgommen er typen til det kan også litt utdriting være en del av opplegget. Dersom han er musikalsk kan han lage en låt som han må framføre på det lokale kjøpesenteret, spille/synge helt til han har mottatt en viss sum osv. Be om kyss på kinnet fra fem fremmede jenter/kvinner, kle seg ut osv. "Orientering" med diverse poster og oppgaver som må løses kan være morsomt, og noen drar på photoshot med fotograf med eller uten oppgaver som må løses. Finnes det kurs o.l. i området? F.eks. strippekurs for menn, minimalekurs med aktmodell, matlagingskurs osv. Hvilke interesser har brudgommen?
liv Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #15 Skrevet 21. mars 2012 Brudgommen liker hockey, harley og amcar ting
Grønt blad Skrevet 21. mars 2012 #16 Skrevet 21. mars 2012 Uten at jeg kan så mye om ishockey. Kanskje det hadde vært mulig å møte noen av spillerne fra Stjernen eller Sparta? Kanskje i forbindelse med en trening på isen, slå av en prat, få noen tips eller noe annet?
liv Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #17 Skrevet 22. mars 2012 Nå ble de plutselig 8-9 stykk så da blir det sansynligvis både gocart og paintball
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå