magolia Skrevet 15. januar 2004 #1 Skrevet 15. januar 2004 Jeg plages med vannansamling i kroppen til tider. Noen som vet hva grunnen kan være? Bruker ikke noen spesiell medisiner, men drikker mye mineralvann, te og kaffe. Trener daglig. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette problemet? Svar mottas med TAKK
Nigella Skrevet 15. januar 2004 #2 Skrevet 15. januar 2004 Vet at små mengder kaffe (1 kopp?) skal virke vanndrivende, mens store mengder kaffe har motsatt virkning; binder vann i kroppen. Selv får jeg mere vann i kroppen rett før og under mensen. Jeg har fått tips om å drikke kjerringrokk-te, det skal være vanndrivende. Har ikke prøvd det enda, så jeg kan ikke si om det virker.
Gjest doorois Skrevet 15. januar 2004 #3 Skrevet 15. januar 2004 Hei Jeg er også plaget med en del vann ansamliner samt treg mage. På tross av at jeg spiser mye fiber og drikker 2 til 3 liter vann daglig. Jeg har nå prøvd noe som heter forbrennings te, fåes kjøpt på Sunkost. Den virker godt på mitt system. Den setter systemet i sving, og jeg kjenner forskjell. Går oftere på do, håper dette vil vedvare, har ikke brukt teen i så lang tid enda. Teen inneholder div. urter, er ikke tilsatt noe kjemiske stoffer. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå