Gjest LoisLane Skrevet 23. mai 2002 #1 Skrevet 23. mai 2002 Vi skal be en ung jente som spiller kornett i bryllupet. Det hadde vært kjempefint om hun kune spilt solo i kirken, men jeg aner ikke hva det skulle være. Forslag, anyone?
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #3 Skrevet 24. mai 2002 Dersom det er en ung jente ville jeg heller ha satset på en rolig sak i midten i stedet for trumpet voluntary. Hva med amazing grace eller vårsøg ? Det er ikke lurt å legge lista for høyt dersom du ikke bruker en profesjonell.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #4 Skrevet 24. mai 2002 Hva med "Kjærlighet", den som Sissel Kyrkjebø sang for en del år siden. Den er ikke så vanskelig, men ganske stemningsfull.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #6 Skrevet 27. mai 2002 Jeg har spilt i bryllup selv, og to melodier som er veldig ålreite er: Nocturne med Evert Taube eller Gje meg handa di ven (Irsk folketone). Begge skal være mulig å finne i visesangbøker.
Gjest LoisLane Skrevet 27. mai 2002 #7 Skrevet 27. mai 2002 Takk for respons! Tror jeg går for "Ut mot havet" (neida - ikke Rune Ridbergs...) eller Nocturne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå