AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Del Skrevet 19. mars 2012 endelig har alle neglene mine blitt lange. sliter med at de fliser seg opp på sidene og brekker lett. har dere noen tips til en lakk som gjør neglene harde og sterke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 19. mars 2012 #2 Del Skrevet 19. mars 2012 Trind nail repair! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoName11 Skrevet 19. mars 2012 #3 Del Skrevet 19. mars 2012 Ez Flow natural nail treatment! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 19. mars 2012 #4 Del Skrevet 19. mars 2012 Vaseline intensive care Hand & nail lotion. Smør henda minst 3 x til dagen med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. mars 2012 #5 Del Skrevet 19. mars 2012 Denne vinteren har jeg drukket tran hver dag og har aldri hatt så sterke og fine negler som nå. Mange liker ikke tran, men frisk tran smaker ok - og du verden for et skjønnhetsmiddel det er, både for hud, hår og negler. Synes til og med øynene mine ser "friskere" ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 20. mars 2012 #6 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Kjøp en billig, blank neglelakk og ta litt hakket hvitløk oppi for så å la det stå i ca. en uke før du tar det i bruk. Det funker kjempebra for meg: neglene mine tåler alt og vokser kjempefort de gangene jeg bruker det under neglelakken. Det lukter ganske skarpt i begynnelsen, men lukten forsvinner etterhvert. Er ikke slik at andre kan lukte det, men du merker det ganske fort om hendene kommer borti fjeset (usj). Endret 20. mars 2012 av BabyBlue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasi Skrevet 20. mars 2012 #7 Del Skrevet 20. mars 2012 Det finnes flere gode negleforsterkere som jeg sverger til, og som har hjulpet mine negler veldig. 1. Nailgrowth Miracle Salon Strengthening Treatment fra merket Sally Hansen. Denne synes jeg er kjempe god. Pluss med denne er at den ikke lukter sterkt, og jeg opplevde heller ikke noe ubehag. 2. Nail Vital Micro Cell 2000, hjelper også veldig. Jeg fikk veldig sterke negler av denne, men jeg opplevde noe ubehag i begynnelsen. Jeg fikk rett og slett vondt i neglene i begynnelsen, men smerten avtok etter noen dagers bruk. Knallprodukt. 3. Trind Nail Repair Natural Nailstrengthener er jeg også veldig glad i. Med denne opplevde jeg at neglene ble "bleket" og hvite (så nesten ut som jeg hadde på meg kunstige negler), samtidig som jeg fikk sterke negler som tålte mye mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå