Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan foregikk det? Jeg var på et i går som var DÅRLIG - vertinnen bare la frem en rekke bher på et bord og sa: værsgo prøv!

Trodde man fikk litt hjelp til å velge den rette bhen jeg? Ble så skuffet...

De har vel som regel litt peiling de som selger slikt.....eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært på sånt en gang jeg og - det vsr helt elendig... For det første var det ikke noe utvalg i ulike størrelser og det var akkurat så mye viledning som du beskrev.. Ingen med andre ord... :roll:

Det er tydeligvis ikke noe krav å ha greie på det.. :-?

Skrevet

Jeg har også vært på et sånt et, og det var skuffende! Hun som hadde det la en hau med bher ute på badet der vi var, og så skulle vi bare gå ut selv å prøve, mens hun selv satt i sofaen og drakk kaffe. Trodde også det ville bli slik at man fikk litt hjelp og veiledning mht størrelse og sånn, men dengang ei..

I tillegg til dette synes jeg prisene var veldig høye, feks 700,- for en tanga truse. Og hun hadde dårlig utvalg i størrelser, det meste måtte bestilles. Endte med at jeg ikke kjøpte noe, og går nok neppe på undertøysparty igjen !

Skrevet

He,he...jeg har vært selger på undertøy parti en kort periode for maaaange år siden. Når jeg holdt på så viste jeg først de ulike modellene jeg hadde. Etterpå, fikk jeg et rom hvor jeg kunne veilede hver enkelt. HA, sitte og drikke kaffe mens kunden prøver selv synest jeg høres ut som dårlig serivce ja. Tipper den konsulenten ender opp med en haug med kunder som får feil størrelse.

Skrevet

Det sto en artikkel om det i KG-magasinet. Der var det visst en som var fornøyd.

Her

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja og jeg kjøpte en hel haug med sloggitruser i størelse xxl :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...