Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror IKKE på det, og satser på å sjekke selvangivelsen til helga en gang, og før det gidder jeg ikke å tenke på den, eller være blant dem som bruker halve arbeidsdagen på å komme seg inn på AltInn :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er desverre så utålmodig og nyskjerrig av meg at det kommer jeg aldri til å klare...... :skratte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper ikke Altinn bryter sammen, for da får ikke jeg gjort jobben min. PLIIIIS alle sammen. Ikke sjekk hvert 5. minutt. :sjenert:

Gjest BamseB
Skrevet

Jeg tror ikke altinn kreperer i morgen, er fjordårets fiasko MÅ de ha tatt tak i problemet.

En smal sak å fikse.

Gjest Tirkes
Skrevet

Min er kommet... På altinn.no :) jeg får sett utskriftvennlig versjon, men ikke fine skjemaet som man kan endre på/se hva "førebels utrekna skatt" står...

Men, med utskriften kan jeg jo regne litt, og det er meget grønne tall. Melikes! :D

AnonymBruker
Skrevet

Kommer det på nett i morgen ? *hoppende glad* Kan man da se om man får igjen på skatten, hvordan ser man dette ? Forvirrende og spent førstegangventer ;)

AnonymBruker
Skrevet

På Altinn sine sider er det tydelig skrevet at det ved trafikk i morgen (som de forventer at det vil være..) vil det vises en "Beklager, på grunn av svært stor trafikk må vi be deg prøve igjen om en stund"

Link altinn: "Det kan bli kø" ...

AnonymBruker
Skrevet

når får man det i posten?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke altinn kreperer i morgen, er fjordårets fiasko MÅ de ha tatt tak i problemet.

En smal sak å fikse.

Er det en smal sak å fikse? Jeg har ikke peiling altså, men jeg tenker at det koster penger i form av arbeidskraft og eventuelt hardware/software, og slik jeg ser det er det fullstendig unødvendig å oppgradere systemene totalt bare for at folk skal være fornøyde en gang i året. Det går an å vente til dagen etter. Eller dagen etter det.

Jeg håper iallfall at mine skattepenger heller går til at en gammel bestemor og en gammel bestefar slipper å dø alene på et sykehjem i morgen enn at alle skal få sjekke skatten helt på samme tid.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror.ikke vi får sett det i morgen..

AnonymBruker
Skrevet

Er det en smal sak å fikse? Jeg har ikke peiling altså, men jeg tenker at det koster penger i form av arbeidskraft og eventuelt hardware/software, og slik jeg ser det er det fullstendig unødvendig å oppgradere systemene totalt bare for at folk skal være fornøyde en gang i året. Det går an å vente til dagen etter. Eller dagen etter det.

Jeg håper iallfall at mine skattepenger heller går til at en gammel bestemor og en gammel bestefar slipper å dø alene på et sykehjem i morgen enn at alle skal få sjekke skatten helt på samme tid.

Krasst, men når du setter det på spissen på denne måten er det vanskelig å være uenig.

Den dagen selvangivelsen kommer vil jeg tro besøket på Altinn tar hundregangen i forhold til en vanlig tirsdag. De gjør sikkert så godt de kan, men hvis 100% sikkerhet krever en kjempeoppgradering til mange titalls millioner, så blir det jo litt tullete å kreve det akkurat en gang i året.

Jeg er like nysgjerrig som alle andre, men resultatet mitt er jo regnet ut forlengst. Om jeg får sjekket i morgen eller ikke betyr null og niks egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Når i morgen kommer den?

Gjest Tirkes
Skrevet

Skal teknisk sett være tilgjengelig for de fleste eAktører fra midnatt av, eller hur?

Så, om en time. Tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke sagt noe klokkeslett, noe som faktisk er fornuftig. Akkurat det var vel den største tabben i fjor.

Jeg tenker at de legger de ut, uten å egentlig si ifra, muligens fra 00:00, men det var ihvertfall ikke det i fjor.

Om du er eaktør eller ikke spiller ingen rolle.

Skrevet

Jeg skal trekke pusten helt nede fra magen og vente til jeg en dag får et brev i postkassa mi.

Denne jenta kan kunsten å være tålmodig. :kaffekopp:

AnonymBruker
Skrevet

Min er kommet... På altinn.no :) jeg får sett utskriftvennlig versjon, men ikke fine skjemaet som man kan endre på/se hva "førebels utrekna skatt" står...

Men, med utskriften kan jeg jo regne litt, og det er meget grønne tall. Melikes! :D

Er du sikker på at det står 2011 på den du har funnet?

Skrevet

To minutter over midnatt, og jeg kommer ikke inn.

Skrevet

Jeg fikk selvangivelsen akkurat 00.00 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...