Chocoholic Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Jeg har brukt toningsfarge før, men da farget jeg hele håret. Nå er jeg veldig fornøyd med fargen jeg har (håret mitt tar farge godt og det sitter, selv om det er toning), men røttene viser og jeg vil gjerne bli kvitt det uten å farge resten av håret mørkere. Hvordan går jeg frem da? Jeg har veldig langt hår (korsryggen) og synes det er veldig vanskelig å komme til overalt... alle tips til hvordan ta seg av røttene mottas med takk
Gjest Eld Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Det absolutt beste er å få noen til å hjelpe deg eller se over det etter at du har gjort det selv. Evt. sett opp speil slik at du kan kikke i bakhodet om du skal gjøre det selv. Lag metodiske linjer (skill i håret) og jobb deg bortover når du legger farge i røttene så har du bedre oversikt, og større sannsynlighet for å få det jevnt. Sitt med fargen i røttene og ta resten av fargen i resten av håret den siste virketiden Jeg pleier å lage midtskill og farger først den ene siden (linje etter linje) og så den andre. Etter dette legger jeg i farge etter beste evne i bakhodet, og får noen til å se over det og hjelpe meg med å ta i farge der det mangler om jeg har oversett noen plasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå