Gjest Pudding Skrevet 15. januar 2004 #1 Skrevet 15. januar 2004 Jeg fikk nettopp tilbud om ä läne brudekjolen til min kusine til bryllupet värt i sommer! Jeg er egentlig veldig glad for at hun spurte. Det hadde jo värt greitt ä kunne spare de pengene ogsä Problemet er altsä at hun var gravid i 6./7. mäned da hun giftet seg. Jeg bruker som regel str 36, og kjolen hennes er str 40 (ikke-gravid er hun 34). Er det mulig ä sy inn en kjole säpass mye? Da tenker jeg ikke bare pä livet, men ogsä rundt bryset/skulderpariet. (Hun var ekstremt stor oventil under gravidieten...) Ellers er kjolen veldig fin. Jeg aner dessverre ikke hva slags merke det er, ellers hadde jeg lagt ut bilde. Den er veldig enkel, helt hvit uten perler/broderier, og den har brede stropper over skuldrene. Hva mener dere? :D
hallingbrud Skrevet 15. januar 2004 #2 Skrevet 15. januar 2004 Det er vel avhengig av kjolen hvor mye som kan syes inn før det ikke blir pent lengre. Jeg tror du må ta med kjolen til en systue så de får vurdere det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå