Gå til innhold

Underholdning, tips?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pudding

Jeg lurer pä om noen av dere har et par gode tips til underholdning etter middagen? Grunnen til at jeg spör er at vi antakelig kommer til ä droppe dansen. Brudgommen eier ikke rytme :( Han er selv klar over problemet ogsä, sä han er veldig redd for ä dumme seg ut. :oops: Og av alle danser, sä er brudevals kanskje noe av det vanskeligste som fins da...

Jeg blir kjempeglad om noen har gode räd og dele med oss! Vi mä jo ha et slags program utover kvelden synes jeg? Det er mulig at noen venner av oss finner pä noe morsomt, men det er jo ikke 100% sikkert, sä det er greitt ä planlegge noe pä forhänd...

Klem fra Pudding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må dere ha program, da? Kan ikke de som vil danse og de som ikke vil sitte og prate? Eller skal dere ikke ha dansemusikk i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pudding

Det er det vi ikke vet ennä... Vi hadde planer om ä leie et anlegg, og fä en venn av oss til ä väre DJ. Men hvis vi har dansemusikk kommer vel antakelig alle til ä forvente at vi ogsä skal danse? Sä da er det vel best om vi kutter det helt ut? Men det blir kanskje for kjedelig? Vi starter middagen allerede kl17, sä det hadde värt greitt med litt andre aktiviteter enn bare spising :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke bare ta det som det kommer da..Vi skal ikke ha noe program utover kvelden..det eneste vi skal ha er en lys sang kl 2200...

Og kanskje fyrverkeri kl 2400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan da ikke droppe dans!!!!! :o Det er jo det som er selve festen!Unge mennesker liker å danse og kose seg. Program er ærlig talt for folk som må aktiveiseres fordi de ikke klarer å finne på noe selv!

Nei, ha en DJ, la de som vil dans, og de som vil sitte og prate gjøre det. Det er ingen som forventer att dere skal danse!Men for guds skyld ikke dropp musikken og dansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere vil gå for dans, men ikke danse selv:

Kan ikke dere få toastmasteren eller en annen til å si noe sånt som at nå starter vi opp dansen. Brudeparet liker seg best utenfor gulvet, så det blir derfor ingen brudevals. Så kan dere kanskje alliere dere med noen dere vet liker å danse, som kan være de første utpå og dra det igang. Eller kanskje foreldrene deres kan starte dansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjem nok heller ikkje til å danse noko mykje sjølv, men vil ha levande musikk for at dei som vil kan danse og i tillegg skapar det betre stemning med musikk. Har eigentleg berre vore i "kristne" bryllaup utan musikk, men med teite papptallerkar på øyrene-underhaldning. Det synast eg er kjipt... så sånn vil ikkje vi ha det. Eit alternativ er jo DJ. Og viss de har god råd, så kunne de jo leige inn ein stand-up komikar viss de vil ha noko anna enn musikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... teite papptallerkar på øyrene-underhaldning. Det synast eg er kjipt...

Hver sin smak... Ikke noe for meg heller. Det minner meg om konfirmasjonsleir el.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen...må dere kunne valse for å ha "brudevals" da?

Det holder jo at man danser litt slow til en eller annen kjærlighetsballade, så synes alle at det er så vakkert og romantisk. :D

Det er da INGEN som bryr seg om dere kan danse eller ikke?

Jeg tror det er veldig vanlig at "alle" brudgommer er overbeviste om at de kommer til å dumme seg ut på dansegulvet, men de fleste får vel til å holde rundt sin kjære til rolig musikk...

Synes absolutt dere kan gjøre dette uten å "miste ansikt" fordi dere ikke kan wienervals akkurat.

(...men hvis problemer er at han synes der er grusomt ekkelt å befinne seg på et dansegulv, så forstår jeg om han ikke vil det alternativet heller...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke ha noen vals, men en rolig dans! Har tenkt å øve litt på dansing, naboen er super flink! Så han skal lære oss litt forskjellig..Men jeg ville nok ikke droppet musikken hadde jeg vært deg..Vi skal ha DJ, så da kan han spille musikk som passer til alle som kommer!

Tror folk(altså gjester i bryllupet) må slutte å forvente alt mulig! Det er dere som er brudeparet og det er deres bryllup og dermed gjør dere det dere har lyst til! Sånn tenker jeg hvertfall ang. vårt bryllup!! Folk får mene akkurat hva de vil for meg!

Det ordner seg nok med dansingen skal du se :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt å spørre noen kamerater som synger og spiller om de vil underholde, eller storbandet vi er med i...

Storband er kanskje mest aktuelt, det blir jo flest "voksne" mennesker og de liker vel å danse til litt mer "danse-musikk"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...