tipo Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Hei:) Må innrømme at jeg ikke syntes at det var spesielt kult og bestemme meg for at nå må jeg logge meg inn i denne gruppen og dele mine frustrasjoner og kjenne at det er flere enn oss som er i denne "båten" (uten barn) Er ikke sant at jeg er uten barn, Jeg har selv 2 barn, en på 8 år og en på 5 år. en gutt og en jente...Veldig glad jeg har dem:) Samtidig har jeg vært i gjennom et samlivsbrudd og etterhvert funnet mannen i mitt liv. Han har ingen barn og vi ønsker oss en liten sammen. Hans klokke tikker, han er 40, blir 41 i juli, jeg er bare 27 år. Vi har prøvd i 10 mnd nå, og er i gang med utredelse. Tatt blodprøver begge 2, alt er fint med begge, jeg har vært til ultralyd av eggstokkene, alt er fint der også. Han har akkurat levert sædprøve...."jeg har vondt i magen" Gruer/gleder meg til svaret på den. Jeg er veldig klar over når jeg har eggløsning, for jeg har skikkelig mye eggløsningsslim. Har prøvd eggløsningstester ( stresser meg) Mine 2 andre barn er lagd på første forsøk, guttetrollet mitt tom på p.pillen. Det gjør vondt i hjertet mitt at vi ikke får det til. I går kveld fødte min manns bror og hans kone sitt andre barn (han er nydelig den lille) og jeg så at både jeg sambo hadde hver vår tåre i øyekroken, både av glede på deres vegne, men også tanken( skulle ønske det var oss) Nå venter jeg mens, burde vært kommet, men nei..men den kommer nok..tør ikke håpe på noe annet, har gjort det alt for mange ganger og blir like skuffet og lei meg hver gang tante rød kommer. Jeg har mensmurringer og sinnsykt ømme bryst/brystvorter/rett inne bak brystvorten, litt på gråten også...kan gråte på komando om dagen( vet ikke hvorfor) Jeg har alltid ømme bryst noen dager før jeg får mens og har det nå også...men det er betraktelig vondere nå enn vanlig... Vet ikke jeg...er vel tante rød.... Jaja...det surrer i hodet hele tiden i hvertfall...Kan jeg være gravid, skal jeg kjøpe en test? kan jeg være gravid, nei bare hodet mitt som tuller, hvorfor skulle jeg blitt gravid nå og ikke de siste 10-11 mnd.... Åh jeg er frustert....Og nå griner jeg snart... 1
eva-80 Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Huff, stakkars dere, vondt å lese dette. det er ikke noe som er finere enn et barn som er så etterlengtet . Jeg håper dere får et lite nusk om ikke lenge
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Så trist å lese,TS Håper det veldig snart klaffer for dere! Sender mange gode tanker, masse lykke til!
tipo Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2012 Takk for svar. Tante rød har fortsatt ikke gjort sin ankomst, er også kvalm i dag. Orker ikke teste, det kan jo bare være symptomer på mens som snart kommer. Det lengste jeg har gått er 32 dager, nå er det 29. Vanligvis er det mellom 23-26. Når jeg gikk i 29 dager hadde jeg hatt en 3 dagers blødning i mellom, det samme da jeg gikk i 32 dager.
tipo Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2012 Hei igjen. Da har jeg vært hos legen og tatt en test.Negativ:( fortsatt ingen mens, fortsatt like ømme bryster og menssmerter spesielt i lysken i dag og korsryggen. Da jeg gikk gravid med eldste mann testet jeg 3 ganger i løpet av 3 mnd, testen ble ikke positiv før jeg var 13 uker på vei....håper ikke tante rød kommer og at jeg snart får den positive testen. Noen som har oplevd å være gravid selvom testen var negativ? Med lille jenta fikk jeg svakt positiv da jeg var 3 uker på vei.
tipo Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2012 Og der kom tante rød.....orker snart ikke mer, bare lyst til å gi opp hele greia.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 sender deg en skjønner deg veldig godt...hver mnd håpe på at mensen ikke kommer...og like trist hvergang den kommer.er den forsein innbiller jeg meg graviditet med engang å jeg ser alt for meg graviditeten og spebarnstiden osvosv... jeg har til og med godt til innkjøp av no vitamin produkter i håp om å bli mer fruktbar ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå