Hennie87 Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Jeg skal skrive et slagord til en voldsplakat jeg har laget, dette er en plakat om barne voldsofre. Jeg har redigerte bildet og tatt bilde av en jente i hiidjab. Det har egentlig ikke noe å si med religonen. Derfor lurt jeg på om noen av dere hadde noen bra voldsoffer slagord. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Har ingen forslag, men få noen til å korreturlese det du skal skrive på plakaten før du setter i gang.
Meaty Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 SLAGord til en VOLDSplakat...det hørtes ikke bra ut. (Høhø, tog du 'an?) Dr. Phil bruker jo "end the silence on domestic violence", kanskje du kan bruke en variant av det?
Aldrisur Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Når jeg tenker på barn som er voldsofre, får jeg assosiasjoner om at dette er barn som ikke blir sett. Barn som lider og ikke forteller det til noen. (Blir helt lei meg bare ved tanken) Så mitt forslag må være noe med det. "Er det ingen som ser meg?" "Se meg" eller noe i den duren.
Gjest O___o Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Jeg skal skrive et slagord til en voldsplakat jeg har laget, dette er en plakat om barne voldsofre. Jeg har redigerte bildet og tatt bilde av en jente i hiidjab. Det har egentlig ikke noe å si med religonen. Derfor lurt jeg på om noen av dere hadde noen bra voldsoffer slagord. Hva med å sette fokus på den tabubelakte volden? Vold i Somalske miljøer er ikke fult så tabubelagt som vold i norske miljøer. Nordmenn er flinkere til å snakke om volden enkelte innvandrergrupper utovøer - men volden i egne kretser ties i hjel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå