Gjest Coral Skrevet 15. januar 2004 #1 Skrevet 15. januar 2004 Har tenkt på å bestille time hos hudpleier og få renset huden ordentlig. Men hvor mye koster en slik behandling, (kan ikke bruke altfor mye penger på dette) og hva gjør de? Noen som kan anbefale noen bra hudpleiesalonger i Bergen? Glad for svar :D
Nana Skrevet 15. januar 2004 #2 Skrevet 15. januar 2004 LaKoBe er kjempebra :-) Vet ikke hva det koster der.
Gjest Coral Skrevet 15. januar 2004 #3 Skrevet 15. januar 2004 Har hørt om det tror jeg.. men vet du hvor det ligger og hva behandlingen innebærer?
starie Skrevet 15. januar 2004 #4 Skrevet 15. januar 2004 Dyprens inneholder vanligvis minst: -overflate rens -peeling, ofte med børster -damp og utklemming -maske
Gjest onyx, i.i. Skrevet 15. januar 2004 #5 Skrevet 15. januar 2004 Bruker annes hudpleie og er veldig fornøyd med de. Vanlig behandling koster ca 500 kr, mens en mer dyprens koster litt mer. Vanlig behandling er rens, damping, peeling, maske og utklemming. I tillegg får du en deilig massasje. (ikke i den rekkefølgen jeg ramser opp selvfølgelig...)
Gjest Paff Skrevet 16. januar 2004 #6 Skrevet 16. januar 2004 Jeg har fått 2.5 times ansiktsbehandling hos Anne`s ved teateret i Bergen. Det var dyprens med utklemming osv som beskrevet over. Jeg betalte kr.750. Lekker salong med flotte pleiere (har tatt andre behandlinger der også). Det var riktignok vondt med den uklemmingen (særlig siden jeg ikke hadde synlige kviser!!) men ellers var det veldig behagelig. Hos LaKoBe på Bryggen har jeg fått aromaterapi. Deilig. Salongen er ikke spesielt fancy, men det trenger jo ikke bety noe.
Gjest Coral Skrevet 19. januar 2004 #7 Skrevet 19. januar 2004 Fikk faktisk anbefalt Annes hudpleie av en venninne nå i helgen, hun var også veldig fornøyd. Satser på å bestille time denne uken, tror virkelig huden min har godt av en sånn behandling
Charmina Skrevet 20. januar 2004 #8 Skrevet 20. januar 2004 Hei :D Siri`s hudpleie anbefales på det varmeste! ligger irett over Japan Photo! Hun er utrolig grei,alltid smilende blid og behagelig! Her får man også student rabatt!!! -Charmina
Gjest Coral Skrevet 20. januar 2004 #9 Skrevet 20. januar 2004 Var visst siris hudpleie jeg mente, at det var den jeg har hørt at skulle være bra. Går nok innom der og bestiller en time!
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #10 Skrevet 28. januar 2004 Siris hudpleie anbefaler jeg også. Har vært der tre ganger og er alltid veldig fornøyd. Hun bruker god tid på deg, er smilende pratsom og hyggelig. Har fått uført krystallsliping når jeg er der, i kombinasjon med dyprens eller ansiktspleie. Veldig effektivt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå