AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Vi har hatt et lite intimt bryllup i utlandet, med kun meg og brudgom tilstede. Nå i ettertid planlegger vi en fest for nærmeste familie og venner. Jeg har så og si aldri vært i bryllup selv, og har null erfaring med slike etterfester. Jeg lurer på om det er noen som har vært i noe lignende, og kan si litt om hvordan det foregikk? Vet det er forskjellige måter å gjøre det på, men innspill hadde vært supert. Barna våre var ikke tilstede i bryllupet, og min eldste datter har selvfølgelig et stort ønske om at jeg skal ha på meg den samme brudekjolen som i utlandet. Dette er noe jeg selvfølgelig har lyst til å gjøre for hennes del, men spørsmålet er om det blir rart? Er opplegget det samme som i et vanlig bryllup? Altså tale, tre retters middag, borddekorasjon, osv. osv... Vi skal fortelle litt fra turen vår, samt vise frem noen bilder fra bryllupet hadde vi tenkt...
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 folk gjør det forskjellig....noen har grillfest,noen har noe "mer" i form av flere retter og taler....Men har en følelse av at man stikker til utlandet så vil man helst slippe unna alt styret med 5 retter og alle gjestene og tar en litt mer avslappet fest. men her er det alt etter hva dere ønsker,noen har spleise fest andre betaler alt. valgfriheten er stor på en slik etterfest:)
Portvinpiken Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Vi gifter oss i utlandet med 12 gjester venner og forlovere), og 4 md senere skal vi ha en bryllupsfest her i Norge med familie og venner. Stor fest med ca 90 gjester. Jeg skal ha på brudekjolen også på festen og festen blir en litt mindre formell utgave enn hvis vi hadde hatt et tradisjonelt kirkebryllup samme dag. Men at det er et bryllup vi feirer er det ingen som er eller blir i tvil om :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå