Haustlauv Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Hei. Et spørsmål om lønna jeg skal ha. Er tilkallingsvikar (lærer) hos skolene i området. Har en bachelor i norsk, men ikke ped (ennå, blir ikke før til høsten evt). Skal jeg da ha lønn som ufaglært eller faglært? Var også lærervikar før jeg var ferdig med bacheloren, jeg skal vel ha mer i lønn nå?
Porcelain Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Som lærer(3årig) (sjekk lønnstabeller) dersom du underviser i faget du har utdanning i, ufaglært ellers.
Haustlauv Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2012 Okei, takk for svar Hvor kan jeg sjekke lønnstabeller for det? er litt grønn på dette området..
beige Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 http://www.utdanningsforbundet.no/Hovedmeny/Tariffavtaler/KS/
Haustlauv Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2012 Tusen takk skal dere ha Men her står vel bare månedslønn/årslønn? Jeg tenker vel egentlig mest på timelønn siden det er det som blir aktuelt for meg, men ikke sikkert det finnes noen tabell for det?
Porcelain Skrevet 23. mars 2012 #7 Skrevet 23. mars 2012 Nei, og det er et helsikes regnestykke som må til for å finne timelønn Leseplikt + årsramme +++. Husker ærlig talt ikke hvordan man regner det i farta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå