Gjest Unknown Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Hvorfor det? Den er nok noen år, ca 5 omtrent, og den har stått på samme plassen uten problem i 1/2 år nå. I går når vi kom hjem stod den ikke på plassen sin, for å si det sånn. Prøvde å vaske klær igjen i dag, bare en jakke så det var ikke for fullt, og nå turte jeg ikke annet enn å slå den av. Jeg har vatret også, og den står helt beint. Leste et annet sted at den sikkert var på vei for å henge opp klærne, jeg skulle ønske det, men det er nok ikke tilfelle
Djungelvrål Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Min begynte sånn og det var fordi den store mursteinen inni hadde sprukket.
Suzy Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Det skyldes en eller annen ubalanse, så om den er i vater, så høres Liquorice sin forklaring veldig sannsynlig ut
Gjest Unknown Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 (endret) Da får jeg lete etter en murstein inni da. *kremt* hvordan skal den se ut? *kremt* Jeg måtte selvfølgelig bare prøve litt til, å da stod den helt rolig hele vasken. Rare maskinen hopper altså bare av og til. Endret 19. mars 2012 av Unknown
Suzy Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Den ligger nok vanligvis som tyngde i bunnen - altså under trommelen. Jeg hadde spurt en reparatør om råd(om du har noe slikt i nærheten). Det kan jo hende han har noen andre tips til hva det kan være...? Jeg har hørt om folk som har glemt å ta ut de klossene som sitter på plass inni for å holde trommelen rolig under transport og har ødelagt maskina på den måten (da hopper den nemlig veldig ettersom trommelen ikke får rørt seg i rett bane), men det er vel neppe det dette her...?
Gjest Unknown Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Siden den har gått fint i 5 år, så jeg tviler på de transport-greiene sitter i ennå Får nok bare ringe en reperatør visst det ikke "går over av seg selv". Ingen hopping etter første innlegget, og jeg kjørte en maskin til i går og en i dag!
Suzy Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Kanskje det hjaølp å snakke om det Nei jeg trodde ikke de transportsakene satt i, for jeg skjønte det som den har fungert greit tidligere.
Gjest Annaires Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 Er den i vater da? De har en tendens til å hoppe og sprette om de ikke er helt i vater.
Suzy Skrevet 20. mars 2012 #9 Skrevet 20. mars 2012 Er den i vater da? De har en tendens til å hoppe og sprette om de ikke er helt i vater. TS skirver i første innlegg at det er den...
Gjest Badabing Skrevet 20. mars 2012 #10 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har opplevd dette to ganger. Den ene gangen var det, som de andre nevner, fordi den ikke var i vater. Den andre gangen var det fordi trommelen inni ikke hang helt beint, den hadde løsnet. De første gangene hoppet og rørte den litt på seg, men da trommelen falt helt av..vaskemaskinen kunne nok ha herpet hele badet slik den hev på seg, den hoppet rundt i en radius på par-tre meter. Klarte ikke å fikse opp i det, og måtte kjøpe ny. Var bare glad for at ikke badet ble ødelagt.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #11 Skrevet 21. mars 2012 Hvorfor det? Den er nok noen år, ca 5 omtrent, og den har stått på samme plassen uten problem i 1/2 år nå. I går når vi kom hjem stod den ikke på plassen sin, for å si det sånn. Prøvde å vaske klær igjen i dag, bare en jakke så det var ikke for fullt, og nå turte jeg ikke annet enn å slå den av. Jeg har vatret også, og den står helt beint. Leste et annet sted at den sikkert var på vei for å henge opp klærne, jeg skulle ønske det, men det er nok ikke tilfelle Går vaskemaskinen når dere ikke er hjemme? En maskin på 5 år beg å bli gammel.Uansett går man ikke fra en maskin. Pga BRANNFARE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå