Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg atter en gang måtte ha klippet meg til skulder langt hår... Jeg føler meg vel med langt hår.

Problemet hver gange er flisete tupper. Altså vel ca rundt 10cm "dødt" hår.. Jeg gjør ikke så mye med håret så synes dette er litt rart. Jeg verken føner det eller bruker andre skadelige produkter i det, nadda! Meen, jeg dusjer i relativt varmt vann, så har i det siste skrudd ned varmen da jeg også har lest at håret tar i seg næringen bedre når man spyler det av med lunket/kaldt vann. Jeg dusjer i ca 38 grader, skadelig?

Fikk et tips fra min forrige klipp å bruke hårkur, den gule loreal? Jeg kjøpte den hvite til reparasjon av hår, og har brukt den jevnlig, men allikevel blir håret ødelagt, så nå skal jeg kun bruke den gule fremover.

Har aldri brukt frisør shampo, men vurderer å kjøpe meg noe svindyrt fra redken, yaaay.... ore not.

Har "asiatisk" hår, men ettersom jeg er "blanding" - fint ordvalg eller hva, så er det litt mer piff i det. Veldig flott egentlig men lite volum i hodebunn, aaalt for lite, føler meg som et våt katt til tider. Det og så er det det at etter få timer ute føles håret som om det ikke er vasket på dagevis! Hår stråene tvinner seg på en måte sammen, så det ser også veldig ugredd ut. Tror det mangler fuktighet, men det føles også veldig fettete ut.

Jeg ønsker volum og luftig hår. Noen som har noen tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du som har langt hår kan jo bare skylle håret ditt i vasken etter dusjen? Da slipper kroppen sjokkopplevelsen med kaldt vann, men håret sitt (huff tørr nesten ikke skrive dette etter skjellaget-tråden) skjellag får lukket seg ;)

Og bruk balsam bare i håret, ikke i hodebunnen :)

AnonymBruker
Skrevet

Du får frisør sjampo på feelunique til rundt 100 lappen isåfall :)

• Liker 1
Skrevet

Takk. Hadde helt glemt ut den nettsiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...