Henne32 Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Vi var på vår første inseminering ved Stork klinikken på onsdag. Har hatt en "murrende" følelse i magen frem til lørdag kveld, 4 dager etter inseminasjonen! Da fikk jeg plutselig vondt i magen/kramper og hadde en bitteliten brunaktig klumpete blødning etterpå... Nå føler jeg ingenting, har ikke den samme murrende følelsen lengre..føler meg helt "vanlig". Noen andre som har opplevd noe lignende? Hva kan den blødningen ha vært? Vi prøver å være realistiske, og vet at det ikke kan klaffe på første forsøk, men likevel sitter vi nå med en lei følelse at det ikke klaffet denne gangen pga den blødningen...
kittykatt85 Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Tvi tvi med deres første inseminasjon. Du/dere må ikke ta sorgene eller gledene på forskudd. *man ønsker så gjerne og går å leter etter symptomer og følelser på om kroppen oppfører seg anderledes men det er klin umulig å finne ut av om det er realistisk eller kroppen som spiller deg ett puss* Prøv å slapp av så godt du kan å prøv å la vær å lete etter symptomer. Vet det ikke er lett. Har selv hatt 7 inseminasjoner hvor hver gang fant jeg forskjellige - merkelige og rare ting i kroppen men ingen ting stemte. Du/dere må bare prøve å ha gode tanker rundt dette og la dagen gå så naturlig som mulig. Ønsker dere masse masse lykke til ........................Min Historie Så langt............................................................................................... Inseminasjon x7 AID, mars 2011 til sep 2011 - NEG Ivf fersk okt 2011 - Neg Ivf fersk jan 2012 - Neg Ivf fersk *forhåpentligvis* mars 2012 (uttak 21mars)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå