Gå til innhold

Inivtasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag på hvordan man lager et kult monogram av H og O?

Sitter og skribler men får liksom ikke til noe som er stilig, ser bare rart ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en O med en H inni?

Kan bety at O holder rundt/passer på/beskytter/elsker H?

Skrevet

Den var bra ibe! klarer du A og F da? :-?

Skrevet

Den var mer vrien.........

.....må tenke litt på den du.....

Gjest bare lille meg...
Skrevet

da må jeg bare spørre jeg og Ibe... :oops:

hva med en T og TH?

Har tenkt lenge på den men får det bare ikke til...

Skrevet

Jeg bare kommentere noe (ikke kritikk til noen, altså):

Overskriften på denne tråden er "invitasjoner", mens ordet invitasjoner ikke er nevnt i hovedinlegget i det hele tatt - tråden handler jo om monogrammer....

Jeg synes det hadde vært mye mer oversiktlig om en kunne brukt en overskrift som var mye mer "treffende" (som i dette tilfellet "Monogram").

Jeg synes det er "plagsomt" når jeg, som sitter på "vanlig" telefonlinje-linje, må vente lenge for å laste opp en tråd som jeg tror omhandler invitasjoner, og så er det monogrammer...

Men ikke ta det som personlig kritikk altså (jeg har sikkert gjort den "bommerten" en gang jeg også)

*klem*

Skrevet

Enig med deg Chiquita.

Ellers fins det sider der stort sett alle bokstavkombinasjoer er ferdig "monogrammert" så det er bare å søke litt.

Skrevet

Vi skal ha bokstavene O og H! Og de er monogrammert...Greier ikke helt å forklare! Hvis du sender meg en pm, så kan jeg prøve å få tak i monogrammet! Venninnen min har det på jobb..

Skrevet
Jeg synes det hadde vært mye mer oversiktlig om en kunne brukt en overskrift som var mye mer "treffende" (som i dette tilfellet "Monogram").

Vil bare si meg veldig enig i dette!

Her finnes det iallfall noen monogrammer man kan bruke som inspirasjon:

http://www.bazazz.com/monogram/

Skrevet

På den siden var det veldig mange fine eksempler dere kan ta utgangspunkt i.

Kanskje vi skal gjøre det samme. Vi har bokstavene I og S eller om vi tar med mellomnavnene så blir det I B S O.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...