HanneB Skrevet 15. januar 2004 #1 Skrevet 15. januar 2004 Noen som har forslag på hvordan man lager et kult monogram av H og O? Sitter og skribler men får liksom ikke til noe som er stilig, ser bare rart ut...
Gjest MrsL Skrevet 15. januar 2004 #2 Skrevet 15. januar 2004 Hva med en O med en H inni? Kan bety at O holder rundt/passer på/beskytter/elsker H?
Gjest MrsL Skrevet 15. januar 2004 #4 Skrevet 15. januar 2004 Den var mer vrien......... .....må tenke litt på den du.....
Gjest bare lille meg... Skrevet 15. januar 2004 #5 Skrevet 15. januar 2004 da må jeg bare spørre jeg og Ibe... :oops: hva med en T og TH? Har tenkt lenge på den men får det bare ikke til...
Chiquita Skrevet 15. januar 2004 #6 Skrevet 15. januar 2004 Jeg bare MÅ kommentere noe (ikke kritikk til noen, altså): Overskriften på denne tråden er "invitasjoner", mens ordet invitasjoner ikke er nevnt i hovedinlegget i det hele tatt - tråden handler jo om monogrammer.... Jeg synes det hadde vært mye mer oversiktlig om en kunne brukt en overskrift som var mye mer "treffende" (som i dette tilfellet "Monogram"). Jeg synes det er "plagsomt" når jeg, som sitter på "vanlig" telefonlinje-linje, må vente lenge for å laste opp en tråd som jeg tror omhandler invitasjoner, og så er det monogrammer... Men ikke ta det som personlig kritikk altså (jeg har sikkert gjort den "bommerten" en gang jeg også) *klem*
Gjest Tex Skrevet 15. januar 2004 #7 Skrevet 15. januar 2004 Enig med deg Chiquita. Ellers fins det sider der stort sett alle bokstavkombinasjoer er ferdig "monogrammert" så det er bare å søke litt.
April Skrevet 16. januar 2004 #8 Skrevet 16. januar 2004 Vi skal ha bokstavene O og H! Og de er monogrammert...Greier ikke helt å forklare! Hvis du sender meg en pm, så kan jeg prøve å få tak i monogrammet! Venninnen min har det på jobb..
Augustbrud02 Skrevet 16. januar 2004 #9 Skrevet 16. januar 2004 Jeg synes det hadde vært mye mer oversiktlig om en kunne brukt en overskrift som var mye mer "treffende" (som i dette tilfellet "Monogram"). Vil bare si meg veldig enig i dette! Her finnes det iallfall noen monogrammer man kan bruke som inspirasjon: http://www.bazazz.com/monogram/
Gjest MrsL Skrevet 18. januar 2004 #10 Skrevet 18. januar 2004 På den siden var det veldig mange fine eksempler dere kan ta utgangspunkt i. Kanskje vi skal gjøre det samme. Vi har bokstavene I og S eller om vi tar med mellomnavnene så blir det I B S O.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå