AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Jeg lurer på om det kan komme vond lukt nedentil etter at jeg har tisset? Tørker meg bra nok, men føler alltid at det blir så ekkel lukt nedentil etter at jeg har tisset. Jeg har testet dette med å vaske meg nedentil etter at jeg har tisset, og det blir ikke vond lukt da. Kan dette være en grunn til at jeg har en del veskelignende utflod? Ofte er det bare noe gjennomsiktig og vått i trusen, og ikke "ordentlig" utflod (hvit, og den konsistensen utflod har). Er det eventuelt noe jeg kan gjøre for å hindre dette? Kan nesten ikke drive å vaske meg hver gang jeg har vært på toalettet. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Er det stor sannsynlighet for at det er det? Hva sier jeg når jeg bestiller time? Må fastlegen min sjekke meg først, eller kan jeg dra rett til gynekolog? 1
Sophie-Ann Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Hvis du har sopp, er utfloden din cottagechees aktig, ikke flytende. Sjekk deg for bakteriell vaginose istedet. Kjøp Vivag kaplser på apoteket, de får bakteriefloraen din i gjenge igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Jeg prøvde de vivag-kapslene i fjor sommer, men syns ikke virkningen varte så lenge, kanskje to-tre uker bare... 1
Sophie-Ann Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Da ville jeg gått til legen og sjekket meg for bakteriell vaginose. Det må antibiotika for å bli kvitt det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 Ja, er vel det jeg har "fryktet". Men hvordan bestiller jeg time, og hva sier jeg? Og må jeg sjekke meg hos lege først og deretter få henvisning til gynekolog, eller går det an å bare bestille time rett til gynekolog? 1
Gjest Indra Skrevet 19. mars 2012 #8 Skrevet 19. mars 2012 (endret) Ja, er vel det jeg har "fryktet". Men hvordan bestiller jeg time, og hva sier jeg? Og må jeg sjekke meg hos lege først og deretter få henvisning til gynekolog, eller går det an å bare bestille time rett til gynekolog? Du kan gå til vanlig allmennlege, som også foretar underlivssjekk. Du trenger ikke gå til gynekolog for slike ting. Endret 19. mars 2012 av Indra 1
Sophie-Ann Skrevet 19. mars 2012 #9 Skrevet 19. mars 2012 Du kan også gå rett til gynekolog. F.eks Volvat eller Aleris. 1
Adalin Skrevet 19. mars 2012 #10 Skrevet 19. mars 2012 (endret) Haha, da var jeg ikke anonym lenger... Endret 19. mars 2012 av lisjaa 1
Sophie-Ann Skrevet 19. mars 2012 #11 Skrevet 19. mars 2012 Jeg betaler vel 1250 for en time hos min gynekolog på Volvat. Går man til fastlegen er det vel rundt 300 i egenandel pluss matriell som blir brukt, mener jeg? 1
Adalin Skrevet 19. mars 2012 #12 Skrevet 19. mars 2012 Da er det billigere hos fastlege, med andre ord - er student, så må nok dra dit istedet. Kan jeg velge å gå til noen andre enn fastlegen? Og hva sier jeg for å få noen andre isåfall? 1
Sophie-Ann Skrevet 19. mars 2012 #13 Skrevet 19. mars 2012 Haha, da var jeg ikke anonym lenger... Joda det er du . 1
Sophie-Ann Skrevet 19. mars 2012 #14 Skrevet 19. mars 2012 Da er det billigere hos fastlege, med andre ord - er student, så må nok dra dit istedet. Kan jeg velge å gå til noen andre enn fastlegen? Og hva sier jeg for å få noen andre isåfall? Vel, jeg tror ikke det er så enkelt å få time hos andre enn fastlegen din, men det er jo bare å prøve. Du vil jo gjerne få bukt på dette så fort som mulig 1
Adalin Skrevet 19. mars 2012 #15 Skrevet 19. mars 2012 Ja, vil aller helst ha det bort raskt! Vil ikke til fastlegen min fordi han er mann (vet at han er vandt til å gjøre slik, men det blir så kleint med en godt voksen mann) og tror det ville vært bedre med en dame Men jeg skal prøve iallfall. 1
Sophie-Ann Skrevet 19. mars 2012 #16 Skrevet 19. mars 2012 Jeg syns veldig ofte at mennene er flinkere med slike undersøkelser. De er rett og slett mer forsiktige enn damene. Men du få ha lykke til uansett 2
eva-80 Skrevet 19. mars 2012 #18 Skrevet 19. mars 2012 Kan kanskje nevne det når du bestiller legetime at du ønsker å gå til en kvinne innafor legesenteret, pga type undersøkelse. bruker å gå bra for meg. 1
Sophie-Ann Skrevet 19. mars 2012 #19 Skrevet 19. mars 2012 Kan kanskje nevne det når du bestiller legetime at du ønsker å gå til en kvinne innafor legesenteret, pga type undersøkelse. bruker å gå bra for meg. Det var en god ide 1
Adalin Skrevet 19. mars 2012 #20 Skrevet 19. mars 2012 (endret) Kan kanskje nevne det når du bestiller legetime at du ønsker å gå til en kvinne innafor legesenteret, pga type undersøkelse. bruker å gå bra for meg. Ja, det funker sikkert Endret 19. mars 2012 av lisjaa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå