Birgitta Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 (endret) Jeg har aldri hatt noen regelmessige sykluser. Selv med prevensjon har det vært mye kluss, og jeg har prøvd det meste. Første gang vi skulle ha barn fikk vi det til første syklus etter p-pilleslutt. Andre gangen tok det et halvt år. Da sluttet jeg med p-ring og hadde 3 sykluser som var fra 20 til 60 dager. Fant aldri noen eggløsning selvom jeg brukte tester, men må jo ha hatt minst én. Nå skal vi se om vi får en tredjemann. Men nå er jeg redd det er helt propp i systemet. Tok siste p-pille (Qlaira?) 8. mars og har enda ikke hatt bortfalllsblødning en gang, så jeg har jo ikke startet noen syklus. Litt utålmodig, kanskje, men jeg pleier jo å få det et par dager etter siste pille, eller spotting hvis jeg bare går rett videre på nytt brett. Men ingenting, nå som jeg for engangs skyld vil ha det. Tok en graviditetstest på fredag, som var negativ. Får vel bare avvente, men hvor lenge før jeg kanskje bør lufte det med legen min? Endret 18. mars 2012 av *Shanti*
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Så kjedelig med så uregelmessige sykluser Se det an en ukes tid til, deretter kan du jo få deg en time hos legen? Det skader uansett aldri å høre hva h*n har å si Evt henvisning videre til gynekolog. kan uansett være lurt å ta en underlivsundersøkelse før man blir gravid Masse lykke til! :D
Birgitta Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2012 Takk for svar. Her har det ikke skjedd noe ennå, så jeg sitter litt på henda for å ikke ta en test. Har jo ikke dårlig tid, men bare så irriterende.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 jeg har veldig uregelmessig sykluser. jeg har begynt på vitamin tilskudd som heter Vitex...skal hjelpe på det..har ikke brukt det lenge nok til at jeg vet noen effekt.men lest mye bra om det og er verdt et forsøk for min del allefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå