Kelsier Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Jeg sitter her med en bunke ark og lurer på hvordan jeg bør organisere de for å få best oversikt. Det hele er et stort sammensurium av forelesningsdisposisjoner, egne notater, utdelte ark fra foreleser og kollokvieveileder, i det hele tatt! Er det noen der ute som har et helt genialt tips til hvordan alt dette bør organiseres? Tips fra andre jusstudenter settes ekstra pris på
Eplemos Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Etter tema? Sånn jeg sorterer det i alle fall.
Kelsier Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2012 Etter tema? Sånn jeg sorterer det i alle fall. Joa, men jeg har litt for mye papirer til at det blir effektiv sortering. Sånn som jeg har det nå er det sortert på viktig info (læringskrav, pensumoversikt, oversikt over hjelpemidler, osv), forelesnings- og kursmateriale (her sortert etter tema), oppgaver, notater (sortert etter tema) og utskrifter av artikler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå