Gå til innhold

Parfyme på bryllupsdagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje ikke noe stort tema dette, men er det noen der ute som har noen formening om dette? :) Sterk eller svak lukt..vil ikke at det skal ose av meg, men det må også være en parfyme som holder hele dagen. Har 2 favoritter hjemme, så en av dem blir det nok :D . Fint å vite hva andre tenker om dette . :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at det må bli Roma jeg skal bruke den dagen. Typen min blir nemlig alltid litt ekstra yr av den lukten. Til daglig bruker jeg egentlig noe lettere/friskere, men jeg får heller ta litt mindre på, så går det nok greit. Det skal vel noe til at en parfyme varer hele dagen, jeg tror nok at en av mine forlovere skal få lov til å passe på flasken underveis :blunke:

Skrevet
Jeg vet at det må bli Roma jeg skal bruke den dagen. Typen min blir nemlig alltid litt ekstra yr av den lukten. Til daglig bruker jeg egentlig noe lettere/friskere' date=' men jeg får heller ta litt mindre på, så går det nok greit. Det skal vel noe til at en parfyme varer hele dagen, jeg tror nok at en av mine forlovere skal få lov til å passe på flasken underveis :blunke:[/quote']

Har vel også en parfyme som min kjære liker x-tra godt :D , og ikke dumt det nei, at forloveden kan passe på en liten flaske.

Takk for godt svar :wink:

Skrevet

Jeg tror jeg skal bruke Poeme, den er litt tung men ikke for sterk. Den har vært min favoritt i mange år, men jeg bruker den ikke til daglig.

Skrevet

Det kommer jo litt an på hva slags til man har på brudekjole, blomster og på bryllupet som helhet. Og årstiden selvsagt.

Jeg valgte en ganske lett parfyme på vår dag, 212 fra Carolina Herrera. Denne parfymen brukte jeg også når han fridde, så jeg synes det var litt gøy å bruke den i bryllupet også. Fortsatt en av mine favoritt-parfymer!

Skrevet

Jeg kommer nok til å bruke den parfymen jeg alltid bruker.

Jeg har brukt den så lenge jeg har kjent kjæresten min og han forbinder nok den lukten med meg. De gangene jeg har prøvd en annen parfyme og han klemmer meg, har han syntes at det har vært litt rart.

Jeg har opplevd det samme med han også.

En gang hadde han prøvd en annen parfyme enn den han alltid bruker,

og det var den som eks-kjæresten min bruker... Det var veldig merkelig!

Skrevet

Jeg har lyst til å finne en ny parfyme til bryllupet.

Jeg pleier å kjøpe en ny parfyme når jeg drar på en større ferie, og bruker den hele tiden der. På den måten vil lukten alltid minne meg om den turen.

Så jeg vil derfor ha en egen parfyme som for alltid vil minne meg om bryllupet og bryllupsreisen!

Vanligvis bruker jeg lette dufter, favoritten er L'eau D'Issey og jeg vil helst finne noe lignende.

Skrevet

Mine to favoritter er Angel fra Thierry Mugler og Chance fra Chanel. Det blir nok en av de to :Nikke:

Skrevet

Her i gården blir det nok Laura :wink: Den er så frisk og god!

Det er liksom "meg" det.... :lol:

Skrevet

...Ja, og så glemte jeg å skrive at jeg har investert i dusgeleèn og deo`n fra Laura i samme serien. Har hatt en prøverunde, og det funket veldig bra ;) Litt godt å ha noe eksklusivt i dusjen på bryllupsdagen også :D

Skrevet

Min favoritt for tiden er også Laura. Den er både mild og frisk. Vil anbefale den til bryllupet ditt. :kghjerte:

Skrevet

"Angel" er min desiderte favoritt og den blir innkjøpt til bryllupet :)

Skrevet

Hmmm....kanskje jeg også burde finne meg en ny duft til bryllupet. KAn ikke helt rettferdiggjøre dert, da jeg sikkert har fem-seks store flasker og minst tyve miniatyrflasker stående. Jeg elsker parfyme!

Skrevet
Min favoritt for tiden er også Laura. Den er både mild og frisk. Vil anbefale den til bryllupet ditt. :kghjerte:

Holder nok en knapp på Laura selv...favoritten min også som jeg har brukt

en god stund nå..deilig , frisk lukt. :blunke:

Skrevet
Min favoritt heter Tommys girl.... :sjarmor:

Hehe, kan tenke meg hvorfor :wink:

Skrevet
Min favoritt heter Tommys girl.... :sjarmor:

Det burde være min favoritt også...

Skrevet

På bryllupsdagen brukte jeg den parfymen min mann husker fra vår første tid sammen, han synes den er nydelig og den bringer fram minner om den gryende, spennende forelskelsen mellom oss :oops:

Jeg bruker alltid denne parfymen til spesielle anledninger mellom oss :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...