AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Av ren nysgjerrighet lurer jeg på om det er noen her som ikke faller innenfor det man tenker på som den typiske seergruppa til Paradise Hotel, men som likevel ser på? Om kanskje programmer som dette fenger også de som har mye mellom øra, selv om det er kjipt å innrømme det. Svar hvis du har eller holder på med høy utdanning (altså ikke førskolelærer, sosionom og sånt, men mer "intellektuelle" utdanninger) og som anser deg selv for å ha høy kulturell kapital. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Jeg vet om en psykolog som ser på Paradise Hotel. Regner med at det går under høy utdanning, siden hele studiet er 6-årig. Hun er 27 år, om det er av interesse.
Inx Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Er det ikke mer interessant at idioter som meg, som så vidt kan lese og skrive, og som ikke eier en moralsk fiber i hele kroppen IKKE ser på fordi det blir for teit...? 14
Gjest Survival Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Jeg vet om en psykolog som ser på Paradise Hotel. Regner med at det går under høy utdanning, siden hele studiet er 6-årig. Hun er 27 år, om det er av interesse. Skjønner godt at psykologer ser PH! Da kan man jo bli kjent med de fremtidige kundene Haha. 16
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Hva er den typiske seergruppen egentlig? Jeg kjenner mennesker med og uten utdanning som ser på det. Kanskje de som har lavere utdanning ikke har sperrer for å fortelle det til andre, men jeg har god tro på at mange trenger litt dumskap for å få koblet ut hjernen og slappe av iblant. Jeg er uten utdanning og ser ikke på det, sjokkerende hva. 2
Gjest O___o Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 De jeg kjenner som ser Bigbrother og andre lignende reality-program er stort sett Psykologer/Psykiatere eller folk med bachelor i psykologi eller noe lignende. Rett og slett fordi at dersom forskere skulle plassert 20-30 mennesker på et isolert sted over lengre tid og forsket på dem, ville det aldri vært tillatt. Men dersom en TV-kanal vil skape underholdning, så... 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 Hva er den typiske seergruppen egentlig? Jeg kjenner mennesker med og uten utdanning som ser på det. Kanskje de som har lavere utdanning ikke har sperrer for å fortelle det til andre, men jeg har god tro på at mange trenger litt dumskap for å få koblet ut hjernen og slappe av iblant. Jeg er uten utdanning og ser ikke på det, sjokkerende hva. Det man tenker på som den typiske seergruppen er jo gjerne folk av samme slag som de som melder seg på. Eller i alle fall folk som ikke søker spesielt utfordrende underholdning. Skjønner ikke hvorfor du blir hårsår.
Genesis Skrevet 18. mars 2012 #8 Skrevet 18. mars 2012 newsflash: Også høyt utdannede med mye kulturell kapital fråtser i paradise hotel. Intellektuelle skal jo også ha noe å le av 7
Snop Skrevet 18. mars 2012 #9 Skrevet 18. mars 2012 Er det ikke mer interessant at idioter som meg, som så vidt kan lese og skrive, og som ikke eier en moralsk fiber i hele kroppen IKKE ser på fordi det blir for teit...?
Gjest UngKalven Skrevet 18. mars 2012 #10 Skrevet 18. mars 2012 Du har ikke mye selvtillit hvis du føler et behov for å rakke ned på Paradise. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #11 Skrevet 18. mars 2012 Man trenger da vel ikke å være seriøs 24\7? Selv om man er høyt utdannet betyr det ikke at man ikke kan la seg underholde av slike enkle programmer. Flere av mine medstudenter, som studerer master, ser på PH. Årsak? De er så dumme at det blir morsomt. Noen fascineres over at mennesker i dette århundre kan være så lite intelligente. 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #12 Skrevet 18. mars 2012 Jeg vet om en psykolog som ser på Paradise Hotel. Regner med at det går under høy utdanning, siden hele studiet er 6-årig. Hun er 27 år, om det er av interesse. HAHA jeg var hos psykologen min her om dagen og da spurte hun "så du paradise i går" åh ja jeg ser paradise då vi snakkes om paradise sammen 1
Gjest Levitate Skrevet 18. mars 2012 #13 Skrevet 18. mars 2012 Hva faaaaen... Lurer på om min snart 50 år gamle psykolog også ser på Paradise. 1
Gjest Herr Drue Skrevet 18. mars 2012 #14 Skrevet 18. mars 2012 Jeg er høyt utdanna, og jeg ser på Paradise Hotel.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #15 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er ikke ferdig utdannet, men studerer jus og ser på Paradise Hotel. Er over 25 år (begynte ikke å studere like etter vgs).
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #16 Skrevet 19. mars 2012 Jepp! Dvs., vi har sett to tidligere sesonger, følger ikke med på den som er på TV nå.
Alice123 Skrevet 19. mars 2012 #17 Skrevet 19. mars 2012 (endret) Om jeg hadde vært psykolog hadde jeg også sett på Paradise. Jeg hadde vel sett på alt av ligende karakter. Hørte at Big Brither i år (?) fikk deltagerne til å leve som i et rottebur og flere lignende psykologiske eksperimenter. Da må det være partytime å være psykolog1 Slik saken er nå, har jeg verken høyere utannelse, klasse eller moral. Men ser ikke på Paradise. Endret 19. mars 2012 av Alice123
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #18 Skrevet 19. mars 2012 Utdanning^x ≠ Intelligens - Doktorgradstudent, vinentusiast, filmannmelder og PH seer
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #19 Skrevet 19. mars 2012 Studerer engelsk litteratur, bachelor. Høy nok utdanning? Intelektuell nok? Tror nok folk fra alle walks of life ser paradise jeg.
Gjest Nenya82 Skrevet 19. mars 2012 #20 Skrevet 19. mars 2012 Jeg holder på med høyere utdanning,og nå ser ikke jeg Paradise,men jeg ser andre dumme realityprogrammer. Selv om man har høyere utdannelse så har man også andre interesser og man trenger ikke være superseriøs hele tiden heller. Jeg liker å bli underholdt,jeg får noe å le av og jeg har noe å slappe av til. I tillegg vet jeg nå ikke helt om høyere utdanning nødvendigvis betyr at man er så veldig intelligent.Fins jo mange forskjellige mennesker der også,og det er vel like mange intelligente uten utdannelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå