AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Noen som vet? Skal være i Stavanger et par uker og vil gjerne vit om steder jeg kan ta med babyen min.
Kvist Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Aldri vært i Stavanger jeg, men burde ikke svaret her være hvor-som-helst? Amming er da ikke så tabu i Norge at du ikke kan amme på kafé? Det eneste jeg tenkte på ved valg av kafé da jeg hadde liten baby var om det var mulig å få med seg vogna inn eller ikke de dagene jeg hadde med vogn.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Aldri vært i Stavanger jeg, men burde ikke svaret her være hvor-som-helst? Amming er da ikke så tabu i Norge at du ikke kan amme på kafé? Det eneste jeg tenkte på ved valg av kafé da jeg hadde liten baby var om det var mulig å få med seg vogna inn eller ikke de dagene jeg hadde med vogn. Det trodde jeg og, inntil jeg tok meg en tur på Wayne's coffeebar og fikk beskjed om at de hadde et ammerom. Ok, så gikk jeg på ammerommet da, men der var det bare to stoler og de var opptatt. Etterpå følte jeg meg så dum at jeg bare gikk derfra... Kommer aldri til å gå der igjen.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 På Ostehuset får du ikke ta med barnevogn.
Maestro Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Pastabakeriet? Cafe Sting? Steam? Tror du kan ha med deg barnevogn på Ostehuset, men at den må parkeres utenfor. Ellers så er det cafer i Sandnes, også Pastabakeriet, Charles&De, Sandnes Brygge, Alle Tiders. Er flere cafer i Langgaten i Sandnes sentrum. Kvadrat har Newsmans coffeeshop, Waynes coffeeshop, cuccina italia og cafe express
Maestro Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 Charles&De Var i praksis der for 2 år tilbake, er virkelig til og anbefale. Pastabakeriet Der var jeg i praksis for 3 år siden, virkelig gode pastaer der! Kald og varm mat, lasagne, kaffe o.l, god atmosfære er det også.
GammelKaktus Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 På Steam så har de fantastisk god kaffe og kakao Og greit å gå med baby. Pastabakeriet var en god ide, der har ikke jeg vært ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå