Gjest badeand1 Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Er tørrshampo vanskelig å vaske ut? Må jeg ta i shampo før jeg tar i vann sånn som med f.eks dust it produktet? Og jeg har svart hår, vil brun tørrshampo gjøre håret mitt brunt eller bare litt matt svartfarge?
kulu-kulu Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 (endret) Jeg har brukt tørrshampo uten farge, håret ser rent og pent ut. Sprayer bare i håret,og voila Vaskes lett ut,man merker nesten ikke at det er hatt i Endret 18. mars 2012 av kulu-kulu
Gjest badeand1 Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Jeg har brukt tørrshampo uten farge, håret ser rent og pent ut. Sprayer bare i håret,og voila Vaskes lett ut,man merker nesten ikke at det er hatt i Hvilken hårfarge har du? Har en mistanke om at håret mitt blir litt gråaktig med tørrshampo uten farge siden håret mitt er så mørkt. :/
Gjest Silvermist Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Jeg liker ikke tørrshampo. Synes ikke håret mitt ser rent ut med det, bare tørt og ekkelt. Har prøvd en del merker, alle med samme resultat. Kanskje det har med hårtypen min å gjøre, de venninnene mine som bruker det er fornøyde. De typene jeg har brukt for brunt hår har ikke satt farge på håret, hverken grått eller noe annet. Så akkurat det trenger du ikke bekymre deg for.
Gjest badeand1 Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Tror jeg tar med tørrshampoen inn på prøverommet for å teste ut litt. Kjipt å kjøpe den hvis det viser seg at den ikke funker i det hele tatt. 1
_Aries Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 Jeg hadde iallefall ikke problemer med å vaske den ut. Ang fargeforskjeller kan jeg ikke svare deg så mye på
Gjest Silvermist Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 Tror jeg tar med tørrshampoen inn på prøverommet for å teste ut litt. Kjipt å kjøpe den hvis det viser seg at den ikke funker i det hele tatt. Uuuh, clever!
Gjest badeand1 Skrevet 18. mars 2012 #8 Skrevet 18. mars 2012 Jeg hadde iallefall ikke problemer med å vaske den ut. Ang fargeforskjeller kan jeg ikke svare deg så mye på Takk for svar. Uuuh, clever! Det er vel ikke helt lovlig, men. Skal jo ikke stjele den!
Gjest Søgni Skrevet 18. mars 2012 #9 Skrevet 18. mars 2012 Jeg har bare prøvd tørrshampo uten farge, og jeg synes håret ble grått og matt (jeg er ganske mørk). Ellers er jeg enig med Silvermist, tørrshampo er ikke noe for meg. Jeg kjenner mange som liker tørrshampo, så det er nok en smakssak
Gjest badeand1 Skrevet 18. mars 2012 #10 Skrevet 18. mars 2012 Jeg har bare prøvd tørrshampo uten farge, og jeg synes håret ble grått og matt (jeg er ganske mørk). Ellers er jeg enig med Silvermist, tørrshampo er ikke noe for meg. Jeg kjenner mange som liker tørrshampo, så det er nok en smakssak Er også redd for at håret blir grått og matt. Skal bare bruke den i hodebunn, men vil ikke være grå oppi der.
Luppa Skrevet 18. mars 2012 #11 Skrevet 18. mars 2012 Batiste har tørrsjampo med farge for brunetter, den funker bra. Men jeg blir allikevel litt grålig i håret av den om jeg sprayer for nærme røttene, har ganske mørkt brunt hår.
Gjest badeand1 Skrevet 18. mars 2012 #12 Skrevet 18. mars 2012 Får bare teste ut forskjellige merker og se hvem som passer best. Håper det ikke er altfor dyrt da. :/
sequin Skrevet 18. mars 2012 #13 Skrevet 18. mars 2012 Ja, batiste sin er veldig god og den lukter godt, også er den billig! Jeg er avhengig av den, blir grå med en gang jeg har sprayet, men om jeg masserer håret litt med fingrene blir det bedre, og etter en halvtime ca syns det ikke i dt heletatt:)
Gjest badeand1 Skrevet 18. mars 2012 #14 Skrevet 18. mars 2012 Ja, batiste sin er veldig god og den lukter godt, også er den billig! Jeg er avhengig av den, blir grå med en gang jeg har sprayet, men om jeg masserer håret litt med fingrene blir det bedre, og etter en halvtime ca syns det ikke i dt heletatt:) Hvor får man kjøpt den og hvor mye koster den?
sequin Skrevet 18. mars 2012 #15 Skrevet 18. mars 2012 Hvor får man kjøpt den og hvor mye koster den? Jeg kjøpte min på rusta i Sverige, til under femti-lappen. Vet ikke hvor man får tak i den i Norge, men det vet kanskje Luppa?
Luppa Skrevet 18. mars 2012 #16 Skrevet 18. mars 2012 Hvor får man kjøpt den og hvor mye koster den? Vita selger den, tror den koster 70-80 kr. Ganske dyrt ihvertfall, så jeg hamstrer mine i utlandet!
Gjest badeand1 Skrevet 18. mars 2012 #17 Skrevet 18. mars 2012 Holy crap det var dyrt! oO Holder en flaske lenge? Kommer nok an på størrelsen men sånn ca? Blir mange spørsmål her nå.
Luppa Skrevet 19. mars 2012 #18 Skrevet 19. mars 2012 Holy crap det var dyrt! oO Holder en flaske lenge? Kommer nok an på størrelsen men sånn ca? Blir mange spørsmål her nå. En stor spray varer en stund hvis du bare bruker den til å freshe opp f.eks lugg og røtter innimelllom, men veldig drøy i bruk er den ikke. Fant forresten link: http://www.vita.no/batiste-brown-torrshampoo.html
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #19 Skrevet 19. mars 2012 Takk for svar. Det er vel ikke helt lovlig, men. Skal jo ikke stjele den! Ja det var jo kjempe smart! Så hvis flere tenker sånn så betaler man tilslutt for en nesten tom boks for alle har prøvd dem! Faen meg lavmål å gjøre sånt 2
Gjest Tigress Skrevet 19. mars 2012 #20 Skrevet 19. mars 2012 Eg elskar tørrsjampo! Eg har mørkebrunt hår, og når ein sprayar i håret ser det litt grått ut med ein gong. Men det er jo meininga at ein skal gni det inn i håret, så då rufsar ein berre til og så er det vekke. Batiste lagar som nokon skreiv tørrsjampo for brunt hår. Proffs (dei knallrosa produkta ein kjøper på HM) sin kostar ca 40,-. Eg trur Boots lagar ein til om lag same pris, og den trur eg det er litt meir i. Men eg likar Proffsen best, for den gjer ein del volum også. Håret blir matt, men det blir ikkje flatt, så det er veldig kjekt for dei dagane ein ikkje gidd/har tid til/prioriterer å vaske håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå