Gå til innhold

Hjelp! Tror tollen har tenkt å beholde pakken min fra feelunique

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har venter over 2 mnd. på en pakke fra feeluniqe. Er 3 kremer jeg har bestillt, ikke store.

Har sendt de mail, og de sa at den mest sannsynlig var i tollen her i Norge, men herregud, nå har jeg ventet så lenge, hva er det de driver med?

Hvordan kan jeg finne ut hvor pakken er og når jeg kan få den? Har de virkelig lov å bruke så lang tid de bare vil? Er jo ikke snakk om noe merkelig og skremmende jeg har bestillt fra utlandet her, men 3 kremer fra feelunique, er vel massevis som bestiller derfra?

Hva kan man gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia:) pakken min fra Feelunique kom heller ikke frem, jeg fikk beskjed av FQ å sjekke postkontoret om pakken kunne være der. det gjorde jeg, men pakken min kom aldri. derfor sendte jeg en ny mail og en fikk en ny pakke kort stund etterpå. FQ er veldig flinke på kundeservice så dt order seg sikkert :)

Gjest Heyya
Skrevet

Jeg ville kontaktet selskapet du bestilte disse produktene fra og få et ordrenr. Mest sannsynlig er pakken din rotet bort i systemet, men en eller annen plass burde den da ligge. Noen må kunne hjelpe deg å finne den. Hvis ikke tror jeg det gjelder visse regler ved forsvunne pakker, men at du kanskje må betale for den forsvunne pakken likevel, selvom du får en ny. Det må du se hvilke regler som gjelder der du bestilte fra. Du kan også spore pakken via tollen, med navn, men det er lettest med sendingsnr/ordrenr. Håper pakken din kommer frem, ingenting er mer irriterende enn pakker man må vente i år og dag på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kontaktet selskapet du bestilte disse produktene fra og få et ordrenr. Mest sannsynlig er pakken din rotet bort i systemet, men en eller annen plass burde den da ligge. Noen må kunne hjelpe deg å finne den. Hvis ikke tror jeg det gjelder visse regler ved forsvunne pakker, men at du kanskje må betale for den forsvunne pakken likevel, selvom du får en ny. Det må du se hvilke regler som gjelder der du bestilte fra. Du kan også spore pakken via tollen, med navn, men det er lettest med sendingsnr/ordrenr. Håper pakken din kommer frem, ingenting er mer irriterende enn pakker man må vente i år og dag på.

Ok, takk for svar :) Ja, det er irriterende og gå og vente og vente. Og det verste, jeg trenger jo fuktighetskrem snart! :fnise:

Hvordan kan jeg spore pakken via tollen? ts

Skrevet

Ring postens kundeservice og spør om de har pakken?

De har en egen avdeling som har oversikt over varer som er antatt å ha en verdi over 200 kroner, så du blir satt videre til dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...