AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Jeg har venter over 2 mnd. på en pakke fra feeluniqe. Er 3 kremer jeg har bestillt, ikke store. Har sendt de mail, og de sa at den mest sannsynlig var i tollen her i Norge, men herregud, nå har jeg ventet så lenge, hva er det de driver med? Hvordan kan jeg finne ut hvor pakken er og når jeg kan få den? Har de virkelig lov å bruke så lang tid de bare vil? Er jo ikke snakk om noe merkelig og skremmende jeg har bestillt fra utlandet her, men 3 kremer fra feelunique, er vel massevis som bestiller derfra? Hva kan man gjøre?
sophieee Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Heia:) pakken min fra Feelunique kom heller ikke frem, jeg fikk beskjed av FQ å sjekke postkontoret om pakken kunne være der. det gjorde jeg, men pakken min kom aldri. derfor sendte jeg en ny mail og en fikk en ny pakke kort stund etterpå. FQ er veldig flinke på kundeservice så dt order seg sikkert
Gjest Heyya Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Jeg ville kontaktet selskapet du bestilte disse produktene fra og få et ordrenr. Mest sannsynlig er pakken din rotet bort i systemet, men en eller annen plass burde den da ligge. Noen må kunne hjelpe deg å finne den. Hvis ikke tror jeg det gjelder visse regler ved forsvunne pakker, men at du kanskje må betale for den forsvunne pakken likevel, selvom du får en ny. Det må du se hvilke regler som gjelder der du bestilte fra. Du kan også spore pakken via tollen, med navn, men det er lettest med sendingsnr/ordrenr. Håper pakken din kommer frem, ingenting er mer irriterende enn pakker man må vente i år og dag på.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Jeg ville kontaktet selskapet du bestilte disse produktene fra og få et ordrenr. Mest sannsynlig er pakken din rotet bort i systemet, men en eller annen plass burde den da ligge. Noen må kunne hjelpe deg å finne den. Hvis ikke tror jeg det gjelder visse regler ved forsvunne pakker, men at du kanskje må betale for den forsvunne pakken likevel, selvom du får en ny. Det må du se hvilke regler som gjelder der du bestilte fra. Du kan også spore pakken via tollen, med navn, men det er lettest med sendingsnr/ordrenr. Håper pakken din kommer frem, ingenting er mer irriterende enn pakker man må vente i år og dag på. Ok, takk for svar Ja, det er irriterende og gå og vente og vente. Og det verste, jeg trenger jo fuktighetskrem snart! Hvordan kan jeg spore pakken via tollen? ts
Solbærsaft Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Ring postens kundeservice og spør om de har pakken? De har en egen avdeling som har oversikt over varer som er antatt å ha en verdi over 200 kroner, så du blir satt videre til dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå