FangeLiv Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Flere som syns dtn komiprogrammet til Valen på NRK er skuff? Jeg har ledd mye av ham før, men dette er mer pinlig enn gøy..
Gjest Belle Gunnes Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Jeg har bevisst bytta kanal før han har kommet på skjermen. Makan til tåpelig fyr skal man lete lenge etter og jeg har ingen planer om å kaste bort et sekund av mitt liv på slikt ræl 3
Angelheart2 Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Jeg har bevisst bytta kanal før han har kommet på skjermen. Makan til tåpelig fyr skal man lete lenge etter og jeg har ingen planer om å kaste bort et sekund av mitt liv på slikt ræl Helt enig med deg. Klarer ikke Valen og prøver å unngå alt han har laget. Men ville gi han en sjanse nå, siden det tross alt er NRK som har tatt han inn i varmen. Men ble ikke ovverrasket, gitt... det var nøyaktig samme møkka som han pleier å levere!
Rainbow Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Jeg digga han veldig for sånn ti år siden eller noe, da jeg var i starten av tjueåra. Så på et par episoder av rikskringkastinga, og synes noe er morsomt, men det meste ikke, dessverre. Noen av sketsjene er litt for lange, og kunne vært morsomme om de ble kutta kraftig ned. Likte best parodien på "Et lite stykke Thailand", fordi han hadde helt lik dialekt som han ene i serien. Og den var veldig tatt på kornet, syns jeg. 2
Gjest Iah Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Valen er uten tvil Norges minst morsomme komiker.. 2
hjertesukka Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 Likte best parodien på "Et lite stykke Thailand", fordi han hadde helt lik dialekt som han ene i serien. Og den var veldig tatt på kornet, syns jeg. Syns også denne parodien er noe av det beste han har laget. Ellers så er det litt ujevnt og han burde fornye seg litt. Men jeg har sansen for ham uansett jeg da.
challenger Skrevet 21. mars 2012 #7 Skrevet 21. mars 2012 Enig, synes det var et kjempeskuffende program! Jeg ler av en sketsj hver episode, that's it.. Resten er bare kjedelig.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 21. mars 2012 #8 Skrevet 21. mars 2012 Valen er uten tvil Norges minst morsomme komiker.. Den plassen sloss han med Truls Svendsen om å ha :gjeiper:
challenger Skrevet 21. mars 2012 #9 Skrevet 21. mars 2012 Den plassen sloss han med Truls Svendsen om å ha :gjeiper: Truls er jo FANTASTISK!! 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 21. mars 2012 #10 Skrevet 21. mars 2012 Truls er jo FANTASTISK!! Hvor da? Jeg kjenner jeg blir flau på hans vegne hver gang jeg ser han. Han prøver så forbanna hardt og være morsom og det er ikke morsomt i mine øyne
challenger Skrevet 21. mars 2012 #11 Skrevet 21. mars 2012 Hvor da? Jeg kjenner jeg blir flau på hans vegne hver gang jeg ser han. Han prøver så forbanna hardt og være morsom og det er ikke morsomt i mine øyne Hele fyren er jo helt herlig! Begynner å le bare jeg ser han jeg:p
Meaty Skrevet 21. mars 2012 #12 Skrevet 21. mars 2012 Den plassen sloss han med Truls Svendsen om å ha :gjeiper: Synes heller han sloss med Tommy Steine. Truls Svendsen har jeg veldig sansen for.
Rainbow Skrevet 21. mars 2012 #13 Skrevet 21. mars 2012 Åh, Truls er fæl! Huff, jeg syns ikke han er noe morsom, bare flau.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå