AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Del Skrevet 18. mars 2012 Har fått vite hos tannlegen at jeg har et par følsomme tannhelser, og det skal derfor nesten ingenting til for at det iser fryktelig mye i tennene! Gjør som tannlegen sa; bruker en ultra soft tannbørste, colgate sensitive pro relief - har brukt dette en stund, men syns ikke dette hjelper noe særlig.. Lurer derfor på om noen andre har tips mot ising i tennene? det er så ille til tider at det er nesten håpløst å drikke noe kaldt, spise yoghurt etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heyya Skrevet 18. mars 2012 #2 Del Skrevet 18. mars 2012 Hei! Jeg har det nettopp slik selv. Fikk samme rådet av min tannlege og det hjelper tilsynelatende bra så lenge jeg unngår kalde drikker, eller varme drikker for så å spise noe kaldt. Jeg vet faktisk ikke om noe du kan prøve, for jeg har prøvd å finne råd selv, uten hell. Det eneste er å holde munnen lukket i vinterkulda, så tennene ikke får kulde på seg, hehe. Og å la yoghurten stå litt i romtemp. før du spiser den. Når det gjelder drikke er jeg rådløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 18. mars 2012 #3 Del Skrevet 18. mars 2012 Det kan hjelpe med fluorskyll etter tannpuss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå