Nette86 Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Hei! Jeg kjenner jeg begynner å bli veldig frustrert og lei. Har vært singel hele livet, har bare hatt en flørt som varte i et par mnd på det lengste. Er 25 år og savner virkelig noen å dele hverdager og festligheter med. Problemet mitt er nok delt i mange småproblemer....men vet ikke hvordan jeg skal løse det. Jeg er vedig sjenert ovenfor nye mennesker, og da spesielt menn. Jeg har sliter med dårlig selvtillitt.. Har vanskeligheter med å gi menn en sjangse. De jeg har interesse for, ser meg bare som en bekjent...ikke så rart sikkert, da jeg ikke tørr ta det første steget. De som viser interesse for meg er stort sett typer som jeg ikke klarer å få interesse for( har prøvd i noen tilfeller) Hvor skal jeg møte en som passer for meg? Synes alle møter noen. Har så og si ingen single venninner igjen... Er redd jeg blir den ensomme gamle kattedama og evig singel...trist tanke Vet jeg gjør det vankelig for meg selv, men vet ikke hva jeg skal gjøre? Noen som har noen råd?
Envy Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Vet jeg gir et inntrykk i mange av trådene på kg om at trening er løsningen på alle verdensproblemer. Men det er faktisk en løsning på en god del. Trenger ikke nødvemdigvis være styrketrening, men en eller annen form for regelmessig fysisk aktivitet. Meld deg på et lag av et eller annet slag eller noe. Det at du gjør noe fysisk vil gjøre kroppen glad i form av at hypofysen danner gledeshormoner som et resultat av trening. Dette igjen, vil på sikt gi deg en bedre selvfølelse, fordi du gjør noe bra for deg selv, samtidig som det er en sosial greie, som vil hjelpe deg med å komme over frykten for samhandling med andre mennesker. Kom deg ut og delta på ting sosialt. Legg hemningene bakerst bakhodet, smil og ha det gøy. Nyt livet, ikke tenk!
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Jeg regner med det ikke har blitt så mye pulings heller da, siden du er sjenert? Eller har du fått rast fra deg?
Mr. Jones Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Hvor skal jeg møte en som passer for meg? Mer eller mindre umulig å si uten å vite noe om dine interesser osv. Generelt sett kan du møte de på byen eller på nettet. (Datingsider, forum osv.)
eriden Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 En idé kan være å melde seg på noe som passer til dine interesser, og hvor du enkelt kommer i kontakt med nye mennesker. For eksempel et salsakurs? Ellers har du jo alltids nettdating.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 Senk standarden. Kjekkaser vil ikke ha deg. Hva kan være grunnen tro? Senk standarden og du vil fatte interesse for et hav av menn. 2
Gjest Anna.S Skrevet 19. mars 2012 #8 Skrevet 19. mars 2012 Her føler jeg vel egentlig at du svarer på ditt eget spørsmål. Du må gjøre noe med selvtilitten din, og du må lære deg å være mer frampå og direkte. Mange som er single og som ikke ønsker å være der, gjør ting om og om igjen som ikke fungerer. Jeg ville anbefalt at du tar kontakt med noen som kan fortelle deg konkrete ting som du kan endre. Ikke hør med veninner osv for de sier alltid ting for å være snill med deg 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå