Sophia. Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Jeg har nylig begynt å trene. Målet mitt er å få slankere lår, armer, hofter og mage, i tillegg til å komme i form og få bedre kondis. Jeg er på spninning 1-2 ganger i uken, og trener styrke 1-2 ganger i uken. Skulle gjerne trent oftere, men tiden strekker ikke til ved siden av skole og jobb! Når vil jeg se (og merke) resultater med den treningen jeg gjør nå?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 To måneder tenker jeg du begynner å se merkbare resultater
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Merke forskjell vil du gjøre ganske fort, men for å se forskjell må du huske å spise riktig også.
Sophia. Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2012 Takk for svar! Kjekt å høre at resultatene kommer om ikke så lenge! Hvordan bør kostholdet mitt være? Jeg syns det er vanskelig å spise sunt og riktig. Jeg er student, og har ikke allitd like mye å rutte med. Jeg har heller ikke tid til å lage god og sunn mat hver dag. I tillegg sliter jeg med å ha god og sunn mat på skolen. De dagene jeg ikke har tid å smøre skiver om morgenen, og jeg må kjøpe mat i løpet av dagen, sliter jeg med å finne god, sunn mat som i tillegg ikke koster allverden. Anbefalinger?
mammamora90 Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 (endret) Da jeg begynte å trene i fjor, så merket jeg fort stor forskjell, men det syntes ikke med en gang. Men hvis du kjøper målebånd og måler rundt lår, mage osv så kan du alikevell se det på målene, fant jeg ut i hvertfall Det ga meg i hvertfall motivasjon til å fortsette. Etter hvert kjøpte jeg også sånn vekt som måler fettprosen, muskelmasse og vannmasse. Det hjalp i hvertfall å veie meg på en sånn når vekten stagnerte, for selv om jeg veiet det samme eller bare hadde gått ned litt så så jeg jo at fettprosenten var redusert og muskelmassen gått opp Endret 18. mars 2012 av mammamora90
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 iForm har en studentråd, http://www.iform.no/forum/index.php/topic,51888.msg853462.html#msg853462 Spis enkelt og rent. Det er eneste "regelen", får du ikke resultater av det kan du prøve å spise litt mindre, sjekke kalorier eller prøve et annet kosthold.
Inwe Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 Resultatene kommer relativt fort. Kanskje du ikke ser de med en gang, men kjøp et målebånd. Det øker motivasjonen kraftig Jeg har bare gjort små forandringer i kostholdet mitt, som å spise fullkornspasta istedet for hvit pasta, kyllingkjøttdeig og karbonadedeig istedet for kjøttdeig, litt mer grønnsaker, knekkebrød istedet for brød osv.
Inwe Skrevet 18. mars 2012 #8 Skrevet 18. mars 2012 iForm har en studentråd, http://www.iform.no/forum/index.php/topic,51888.msg853462.html#msg853462 Spis enkelt og rent. Det er eneste "regelen", får du ikke resultater av det kan du prøve å spise litt mindre, sjekke kalorier eller prøve et annet kosthold. Den tråden er jo gammel!
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #9 Skrevet 18. mars 2012 Den tråden er jo gammel! Jo, men det aller meste gjelder ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå