hello Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Jeg har hatt sporadisk kotakt med en fyr via facebook og noe meldinger. Vi er medlem av en studentgruppe i byen og har møttes gjennom den. Får av og til meldinger av han der han spør om jeg skal delta på gruppen o.l. Jeg har ikke hatt så mye tid i det siste så har for det meste måtte si nei, men har også spurt han tilbake om han vil være med på diverse ting i forbindelse med gruppen. Han har også vært ganske opptatt og har måtte si nei flere ganger til mine henvendelser. Først oppfattet jeg det som avvsining, men siden han begynte å spørre meg om å være med på ting i gruppen, selv om jeg sluttet å spørre han, føler jeg kanskje han er interessert likevel? MEn jeg tenker at viss han hadde vært tilstrekkelig interssert ville han gjort mer for å få til et møte, altså invitert meg med ut? ikke bare tatt kontakt i forbindelse med interessen i studentgruppen? Jeg har veldig lyst til å møte han igjen en dag, men siden jeg ikke har anledning til å være med i studentgruppen lenger, må dette derfor skje på "privaten". Skal jeg invitere han ut på kino?et par øl? e.l? Eller tror dere han ikke er tilstrekkelig interessert i meg siden han ikke gjør nok for å få istand et møte? kansje han bare vil ha meg som venninne? Jeg er veldig fan av at mannen må ta initativet ellers føler jeg ikke at han er tilstrekkeig interessert.
Gjest Heyya Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Han er kanskje litt sjenert og syns at studentmøtene var en god løsning til å treffe deg på. Hvis jeg var deg ville jeg asbolutt bedt han med ut på en hyggelig opplevelse, som et par øl som du skriver, eller et sted der dere kan prate for å bli bedre kjent. Da merker du lettere om han er tilstrekkelig interessert i deg eller ikke. Hvis dere har det hyggelig og du ønsker å treffe ham igjen- vent til han ber deg ut. Skjer det ikke kan du jo spørre han ved en senere anledning om han syns dere hadde det hyggelig nok til å bli med en tur ut igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå