Smalahove Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Jeg er en 29 år gammel kvinne som aldri har vært i et ordentlig forhold. Har hatt ting på gang mange ganger, men det ender alltid med at vi har sex og så vil de alltid bare ha sex med meg og ikke mer enn det (de vil ofte gjerne ha meg som elskerinne/fuckfriend). Problemet mitt er kanskje at jeg er veldig glad i sex, og har vanskelig for å "styre meg" hvis jeg liker en mann og jeg har lyst på han. Derfor ender jeg som regel alltid opp med å ha sex tidlig med mennene, før vi er blitt godt kjent. Jeg har tenkt flere ganger at "nå skal jeg prøve å vente med han her", men gang på gang så får jeg det ikke til. Blir så lett revet med. Jeg har inntrykk av at jeg har over gjennomsnittet stor sexlyst til å være kvinne (hvis jeg sammenligner meg med mine venninner). Ut fra min erfaring så mister jo mennene interessen for meg som person når jeg ligger med de tidlig. Det kan jo hende at jeg har mye uflaks også da. Men begynner jo å tenke at det må være noe i mitt atferdsmønster som gjør at jeg aldri får meg kjæreste. Jeg er jo tross alt 29 år nå. Hva kan jeg gjøre? Jeg har skikkelig lyst på type.
Frk Johansen Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Du må finne indre motivasjon til å si nei, bruk fingrene eller noe før du skal ut så du er litt roligere i kroppen.
Steinar40 Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Jeg er en 29 år gammel kvinne som aldri har vært i et ordentlig forhold. Har hatt ting på gang mange ganger, men det ender alltid med at vi har sex og så vil de alltid bare ha sex med meg og ikke mer enn det (de vil ofte gjerne ha meg som elskerinne/fuckfriend). Problemet mitt er kanskje at jeg er veldig glad i sex, og har vanskelig for å "styre meg" hvis jeg liker en mann og jeg har lyst på han. Derfor ender jeg som regel alltid opp med å ha sex tidlig med mennene, før vi er blitt godt kjent. Jeg har tenkt flere ganger at "nå skal jeg prøve å vente med han her", men gang på gang så får jeg det ikke til. Blir så lett revet med. Jeg har inntrykk av at jeg har over gjennomsnittet stor sexlyst til å være kvinne (hvis jeg sammenligner meg med mine venninner). Ut fra min erfaring så mister jo mennene interessen for meg som person når jeg ligger med de tidlig. Det kan jo hende at jeg har mye uflaks også da. Men begynner jo å tenke at det må være noe i mitt atferdsmønster som gjør at jeg aldri får meg kjæreste. Jeg er jo tross alt 29 år nå. Hva kan jeg gjøre? Jeg har skikkelig lyst på type. Du har nok ikke helt nådd den seriøse alderen ennå. Og det samme gjelder for de mennene du treffer. Som du trolig treffer ute på byen vil jeg anta. Ikke akkurat den mest seriøse arenaen det heller. Sannsynligvis må du bli litt mer voksen og moden først. Og dermed mer målbevisst.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Jeg har samme problemet. Ender alltid opp som fuckfriend, og er lut lei av det! Jeg har også da hatt sex med de veldig tidlig. Det som skjer med meg er at jeg blir gjerne interessert i gutten etter vi har hatt oss noen ganger, og da er det som regel forseint Men har spurt om det her inne tidligere, og noen gutter har da svart at hvis de virkelig er interessert så spiller det ingen rolle om de har hatt sex med jenta tidlig, og er sexen bra så er d bare et pluss!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Hm, jeg har ofte sex med menn på første date, gjerne første gang vi møtes, og det har ofte ført til langvarige forhold. Jeg tror det har mer med hvilke menn du ser deg ut i utgangspunktet. Om du (u)bevisst går for menn i livssituasjoner som ikke ønsker forpliktelse, er det totalt likegyldig hvor lenge du venter med sexen.
Steinar40 Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 Hm, jeg har ofte sex med menn på første date, gjerne første gang vi møtes, og det har ofte ført til langvarige forhold. Jeg tror det har mer med hvilke menn du ser deg ut i utgangspunktet. Om du (u)bevisst går for menn i livssituasjoner som ikke ønsker forpliktelse, er det totalt likegyldig hvor lenge du venter med sexen. Mange ... og ... langvarige ... forhold. Er ikke det en åpenbar selvmotsigelse? 4
Steinar40 Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 Jeg har samme problemet. Ender alltid opp som fuckfriend, og er lut lei av det! Jeg har også da hatt sex med de veldig tidlig. Det som skjer med meg er at jeg blir gjerne interessert i gutten etter vi har hatt oss noen ganger, og da er det som regel forseint Men har spurt om det her inne tidligere, og noen gutter har da svart at hvis de virkelig er interessert så spiller det ingen rolle om de har hatt sex med jenta tidlig, og er sexen bra så er d bare et pluss! Velger du feil gutt så hjelper ingenting.
Envy Skrevet 18. mars 2012 #8 Skrevet 18. mars 2012 Hm, jeg har ofte sex med menn på første date, gjerne første gang vi møtes, og det har ofte ført til langvarige forhold. Jeg tror det har mer med hvilke menn du ser deg ut i utgangspunktet. Om du (u)bevisst går for menn i livssituasjoner som ikke ønsker forpliktelse, er det totalt likegyldig hvor lenge du venter med sexen. Tror det er cluet ja. Går man etter de kjekkeste guttene på rundt 25, kan man ofte ikke forvente seg at de ønsker noe langavarig.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 18. mars 2012 #10 Skrevet 18. mars 2012 Mange ... og ... langvarige ... forhold. Er ikke det en åpenbar selvmotsigelse? Jo, det var kanskje litt dust formulert! Jeg mente vel heller "langvarige og meningsfylte" eller noe. Men husk at hva som er oppfattet som langvarig er ganske forskjellig fra noen på 40 og noen på 20, da!
Envy Skrevet 18. mars 2012 #11 Skrevet 18. mars 2012 Jo, det var kanskje litt dust formulert! Jeg mente vel heller "langvarige og meningsfylte" eller noe. Men husk at hva som er oppfattet som langvarig er ganske forskjellig fra noen på 40 og noen på 20, da! Nå ble jeg nysgjerrig på hva du oppfatter som langvarig. Jeg har hatt to forhold på 3 år, vil definere dem som langvarig, men er bare 23, så har strengt tatt ikke rukket fler. Vil ikke kalle det mange.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #12 Skrevet 18. mars 2012 Nå ble jeg nysgjerrig på hva du oppfatter som langvarig. Jeg har hatt to forhold på 3 år, vil definere dem som langvarig, men er bare 23, så har strengt tatt ikke rukket fler. Vil ikke kalle det mange. Avsporinger kan dere ta på PM.
Gjest .-L-. Skrevet 18. mars 2012 #13 Skrevet 18. mars 2012 Tenker vel egentlig at du burde havne til køys med menn som vil ha et forhold og ikkje bare sex.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #14 Skrevet 18. mars 2012 Huff, har for stor appetitt selv, så jeg blir så revet med. Jeg KLARER jo å si nei, men jeg VIL jo ikke. Jeg vil bare gjøre en ting jeg, med en gang det begynner å "gå den veien". Forskjellen er vel at for meg har det endt i to forhold.. og den jeg pleier å bli med hjem nå har vært den samme i langt over et år, er vel snart to nå. Så jeg slipper å gå på så mange bommer, heldigvis.
Gjest Cosette Skrevet 18. mars 2012 #15 Skrevet 18. mars 2012 Som Kevlarsjäl sier over her, disse mennene er nok ute etter en kortvarig seksuell relasjon i utgangspunktet, å la dem vente vil ikke øke interessen for noe mer. (Og hvis det er slik at de faktisk er åpne for noe mer, men skygger unna hvis du sier ja til sex for fort, så er de jo dobbeltmoralister og ikke noen du ønsker å ta med deg videre i livet ditt.) Du behøver jo heller ikke å holde igjen hvis du ønsker å ha sex, selv om det ikke blir dere for alltid er det jo ingenting i veien for at du får dekket dine fysiske behov. Og så heller lete andre steder etter menn heretter, om det er slik at du aller helst vil ha en mann som ønsker både sex og et etablert forhold.
Smalahove Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #16 Skrevet 18. mars 2012 Takk for svar folkens. Det er fint å få andres perspektiver. Og litt godt at jeg ikke er den eneste som har dette problemet. Jeg har truffet noen menn på byen ja, men også noen gjennom jobb og venner. Og greit nok: en av dem var i et slags forhold da vi begynte å møtes, men ellers har alle vært single menn i alderen 30-38. Det er ikke det at jeg tror det å vente med å ha sex nødvendigvis er "oppskriften" på å få enn mann interessert i meg. Men det hadde vært greit å kunne ha litt kontroll over lystene mine... Kanskje jeg velger feil menn, ja. Da har jeg virkelig ikke evnen til å skille de bra fra de dårlige for det har vært veldig mange forskjellige typer menn i mine øyne. De burde ha vært merket T-skjorter der det står "jeg vil bare pule" på f.eks.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #17 Skrevet 19. mars 2012 Det er dessverre ganske vanlig at jenter ikke klarer å skille mellom bra og dårlige menn. 1
Steinar40 Skrevet 19. mars 2012 #18 Skrevet 19. mars 2012 Det er dessverre ganske vanlig at jenter ikke klarer å skille mellom bra og dårlige menn. Det er ikke spesielt merkelig egentlig. For det er jaggu mye oppsop av noen menn der ute.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #19 Skrevet 19. mars 2012 Tips fra en mann: Hvis du vil ha et forhold og unngå fuckfriend-forhold så IKKE ligg med han så tidlig. La mannen jakte litt. Det betyr ikke at du skal være hard to get, men behold en lekende/flørtende tone og si farvel med et lite kyss på kinnet. Menn er jegere og kvinner er sankere. Vet av erfaring at jeg mister all lyst/interesse hvis jeg får det jeg vil ha for tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå