AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Jeg har en rocka/metal stil, men ikke emo/goth/punk, og jeg lurer på hva slags øredobber/rnger passer til den stilen? Feks jeg kan kle meg i topper fra Lucky 13, vanlige jeans, new rock/demonia boots/sko og gå ut for døren. Det blir sånn halvrocka/halvmetal stil. Jeg lurte litt på store ringer, store øreringer.. Hva mener dere?
FruN Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Hva med ringer? Lyn, stjerner, gitarer...Mye rart på Glitter og Cmyk..
Fashionistaen Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 (endret) Kan du ikke legge ut et bilde av deg selv/ noen som har tilsvarende stil? Jeg tror uansett at det hadde passet fint med earcuff til deg Endret 18. mars 2012 av Fashionistaen
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Skal se om jeg finner bilde, det flommer ikke over av bilder av meg for tiden De earcuff greiene var RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Men hvor mange hull trenger jeg for dem? Jeg har bare ett i hvert øre, skulle tatt å piercet meg noen flere..
Fashionistaen Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Skal se om jeg finner bilde, det flommer ikke over av bilder av meg for tiden De earcuff greiene var RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Men hvor mange hull trenger jeg for dem? Jeg har bare ett i hvert øre, skulle tatt å piercet meg noen flere.. Du trenger bare ett for de fleste earcuffene Det som er greia med de er at du fester en halvformet ring på øret ditt, om du skjønte noe av det!
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 Du trenger bare ett for de fleste earcuffene Det som er greia med de er at du fester en halvformet ring på øret ditt, om du skjønte noe av det! Ja, jeg ser faktisk at det er bittelitt tydelig når man ser etter på bildene.. Nice, de der har jeg ikke sett før, hvor finner man slikt da? Jeg vet ikke en gang hvor jeg skal ta hull i ørene om jeg vil ta flere. Jeg fikk hull i ørene når jeg var sånn 2 år gammel, dumt gjort av min mor, men men.. Det ble ikke gjort heeelt skikkelig og jeg har hatt litt plage med det ene som tilsynelatende er litt skjevtn satt.
Fashionistaen Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 Ja, jeg ser faktisk at det er bittelitt tydelig når man ser etter på bildene.. Nice, de der har jeg ikke sett før, hvor finner man slikt da? Jeg vet ikke en gang hvor jeg skal ta hull i ørene om jeg vil ta flere. Jeg fikk hull i ørene når jeg var sånn 2 år gammel, dumt gjort av min mor, men men.. Det ble ikke gjort heeelt skikkelig og jeg har hatt litt plage med det ene som tilsynelatende er litt skjevtn satt. Vet ikke helt hvor man finner dem, men så de bla. på Nelly.com og på Glitter for en stund siden, du kan jo se om de fortsatt har det der
Gjest Eld Skrevet 18. mars 2012 #9 Skrevet 18. mars 2012 Om du ikke vil ha earcuff med lenker så er det slike som på bildet som man "bretter" rundt øret. Anbefaler å sjekke på ebay
Gjest Senjolin Skrevet 27. mai 2013 #10 Skrevet 27. mai 2013 (endret) . Endret 30. september 2015 av QuintessentiaRan
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2013 #11 Skrevet 27. mai 2013 Du finne en hel del her: http://www.katesclothing.co.uk/
Samaysa Skrevet 27. mai 2013 #12 Skrevet 27. mai 2013 Earcuff synes jeg er veldig hipster og jeg tenker at personer som bruker dem er litt wannabe når det gjelder det dere kaller "rocka" stil. Jeg vil heller foreslå øreringer i sølv som ikke er alt for store, studs i forskjellige størrelser og vanlige hengende sølvøredobber. Lyn, stjerner og gitarer er bare harry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå