Gå til innhold

Øredobber til en rocka stil, men hva slags øredobber?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en rocka/metal stil, men ikke emo/goth/punk, og jeg lurer på hva slags øredobber/rnger passer til den stilen? Feks jeg kan kle meg i topper fra Lucky 13, vanlige jeans, new rock/demonia boots/sko og gå ut for døren. Det blir sånn halvrocka/halvmetal stil. Jeg lurte litt på store ringer, store øreringer.. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med ringer? Lyn, stjerner, gitarer...Mye rart på Glitter og Cmyk..

Skrevet (endret)

Kan du ikke legge ut et bilde av deg selv/ noen som har tilsvarende stil? :)

Jeg tror uansett at det hadde passet fint med earcuff til deg :)

Ear_Cuff_Dubbel__4d87909037e01.jpg

earcuff_128086016_171834385.jpg

Endret av Fashionistaen
AnonymBruker
Skrevet

Skal se om jeg finner bilde, det flommer ikke over av bilder av meg for tiden :fnise:

De earcuff greiene var RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Men hvor mange hull trenger jeg for dem? Jeg har bare ett i hvert øre, skulle tatt å piercet meg noen flere..

Skrevet

Skal se om jeg finner bilde, det flommer ikke over av bilder av meg for tiden :fnise:

De earcuff greiene var RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Men hvor mange hull trenger jeg for dem? Jeg har bare ett i hvert øre, skulle tatt å piercet meg noen flere..

Du trenger bare ett for de fleste earcuffene ;) Det som er greia med de er at du fester en halvformet ring på øret ditt, om du skjønte noe av det!

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger bare ett for de fleste earcuffene ;) Det som er greia med de er at du fester en halvformet ring på øret ditt, om du skjønte noe av det!

Ja, jeg ser faktisk at det er bittelitt tydelig når man ser etter på bildene.. Nice, de der har jeg ikke sett før, hvor finner man slikt da? Jeg vet ikke en gang hvor jeg skal ta hull i ørene om jeg vil ta flere. Jeg fikk hull i ørene når jeg var sånn 2 år gammel, dumt gjort av min mor, men men.. Det ble ikke gjort heeelt skikkelig og jeg har hatt litt plage med det ene som tilsynelatende er litt skjevtn satt.

Skrevet

Ja, jeg ser faktisk at det er bittelitt tydelig når man ser etter på bildene.. Nice, de der har jeg ikke sett før, hvor finner man slikt da? Jeg vet ikke en gang hvor jeg skal ta hull i ørene om jeg vil ta flere. Jeg fikk hull i ørene når jeg var sånn 2 år gammel, dumt gjort av min mor, men men.. Det ble ikke gjort heeelt skikkelig og jeg har hatt litt plage med det ene som tilsynelatende er litt skjevtn satt.

Vet ikke helt hvor man finner dem, men så de bla. på Nelly.com og på Glitter for en stund siden, du kan jo se om de fortsatt har det der ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ebay har også earcuffs :)

Skrevet

snv80002_433x590.jpg

Om du ikke vil ha earcuff med lenker så er det slike som på bildet som man "bretter" rundt øret. Anbefaler å sjekke på ebay :)

• 1 år senere...
Gjest Senjolin
Skrevet (endret)

.

Endret av QuintessentiaRan
Skrevet

Earcuff synes jeg er veldig hipster og jeg tenker at personer som bruker dem er litt wannabe når det gjelder det dere kaller "rocka" stil.

Jeg vil heller foreslå øreringer i sølv som ikke er alt for store, studs i forskjellige størrelser og vanlige hengende sølvøredobber.

Lyn, stjerner og gitarer er bare harry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...