AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Det kommer jo helt ann på dine interesser! Jeg har sjakk app, matte-quiz apps, europa/verden-quiz apps .... Regner ikke med du har samme smak/interesse som meg ....
Mooria Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 IMDB (hadde aldri klart meg uten!) NRK nett-TV OpenRadio Google Earth 180.no Nyheter (koster 10 kr, har både VG, Dagbladet, Aftenposten og NRK) Trivial Pursuit The Sims 3 SoundHound Impossible Test Retro Camera kk.no ..dette er noen av de jeg bruker mest:)
ninuska_ Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Film/TV IMDB Filmweb Canal Digital Nett-TV TED Mobile Reise NSB / Bartebuss / Bussøyet / Flytoget AvinorFlights / OsloLufthavn / TRD Airport Musikk SoundHound Spotify Fotografi Instagram PS Express Retouch Photo Collage Livsstil Almanakk Momento eBay Tyggo Matprat Sosialt Viber Skype Messenger (for Facebook) Facebook Min aller største favoritt: Tiny Wings!
LongKissGodnight Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Fim/Tv/Musikk: - Imdb - Imdb Buzz - Sidereel - MusicID - Ordflyt - Filmweb - Yutube lite - One Tap - TVGuiden Foto: - Instagram - Instadaily - Pixlromantic - Flter Mania - HDR Artist - Snapseed - iDarkroom - Phototreats - PEStudio - PicFrame - Photofunia Spill: - Wordfeud - 777 poker - Mindjolt - Monkey Ball - Temle Run - Waterslide - The Sims 3 - Pool - Yetzy Livstil: - Maprat - Cookbook Sosialt: - Skype - Messenger - Googletalk - Google+ - Kik Navigasjon: - Ring Taxi - Rutebok - Trafikanten - Google Earth - Nsb - Gpsnote Diverse annet: - Hidden Folder - Evernote - Celsius - Week Number - Dropbox - All-in Notes - Big Day - Fast Aadd - Easy Group - Wikipedia - Contactsync - Currancy - iPocketTools - Worldmap - Gotranslate - Intervaltimer - Mirror - SnoozeLite - Lern Spanish - Weekday!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå