Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lest mye bra om Revlon colorstay foundation, og vil gjerne kjøpe denne, men aner ikke hvilken farge jeg burde ha.

jeg har en gul undertone tror jeg, og er lys-lys medium i huden.

hadde vært fint hvis dere kunne skrevet hvilken farge dere har til hvilken undertone og hvor lys/mørk huden deres er :)

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Du får ikke Revlon i Norge lenger.

Skrevet

Du får ikke Revlon i Norge lenger.

det vet jeg, så er derfor jeg lurer på hvilke farger dere bruker, for skal jo bestille fra nettet ;)

AnonymBruker
Skrevet

Buff eller Sand Beige kanskje? Du kan jo google de for å se swatcher og hvordan de ser ut på forskjellige personer.

Skrevet (endret)

tror jeg prøver meg på sand beige. vet dere om noen andre steder enn ebay man kan kjøpe den? er bittelitt skeptisk til ebay når det gjelder foundation :)

Endret av sologsommer
AnonymBruker
Skrevet

Buff er perfekt til min 20-25 grads hudtone (mac).

Gjest Nica.
Skrevet

Bruker 110 Ivory, er veldig lys med nøytrale undertoner som heller mot rosa.

• 1 år senere...
Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i denne? :)

Anonymous poster hash: 51f45...6a1
Skrevet

tror jeg prøver meg på sand beige. vet dere om noen andre steder enn ebay man kan kjøpe den? er bittelitt skeptisk til ebay når det gjelder foundation :)

Feelunique har Revlon. Om de har akkuratt denne er jeg litt mer usikker på.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvis du handler fra us/uk har du liten grunn til å være bekymret, spesielt om det er en selger som har solgt mye av produktet fra før av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...