Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vel egentlig mer eller mindre bestemt oss for å kjøpe ny bil. Det står mellom Audi Q5 eller A6 (nye biler) Noen som har erfaring? Hvilken Bil får vi mest for pengene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Audiot
Skrevet

Jeg ville gått for A6'en. Mye bedre plass til folk og bagasje, samt at det er en nyere bil.

Blir fort noen kroner dyrere den A6'en hvis du skal ha Quattro, men..

Anbefaler at du prøvekjører begge og finner ut hvem du liker best.

Skrevet

A6, uten tvil. Q5 er bare en overvektig A4 på stylter, i tillegg blir den svært kostbar om du skal ha en motor som ikke tar livet av nabolaget.

• Liker 1
Skrevet

Takk skal dere ha. Vi ar ute og prøvde Q5 igår. Er jo en fin bil, men som dere sier det er en gammel modell (kommer ny til høsten) A6 prøvde vi før jul når den nye modellen var kommet. Det er jo litt av en bil, men den vi prøvde var 3,0 l og over 200 hk. Den blir i dyreste laget, med det utstyret vi vil ha. Men vi har fått pris på 2.0 l 163 hk. Vi må nok ut og prøve den først. Kjekt med ny bil gitt...Den er riktignok bare 2,5 år den bilen vi har (A5)

Skrevet

Så ble det ny A6 Avant på oss.

• Liker 1
Gjest Spinell
Skrevet (endret)

A6, uten tvil. Q5 er bare en overvektig A4 på stylter, i tillegg blir den svært kostbar om du skal ha en motor som ikke tar livet av nabolaget.

Det han sa!

Jeg ser dere har truffet en beslutning nå, og jeg er enig i valget deres. I alle fall dersom plass er viktigere enn høyde. Gratulerer med ny bil!

Endret av Spinell
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler ingen audi

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uten tvil A6.

Men når dere først skal kjøpe helt ny bil ville jeg vurdert Volvo også. Der får en mer for samme prisen enn hva en får hos Audi. Det fant jeg ut når jeg vaklet mellom de to og Mercedes for noen måneder siden.

Lykke til med bilkjøpet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...