AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Jeg utdanner meg til vernepleier. Er jo ikke sikkert jeg får meg en 100 % stilling. Men hvordan er det med å få skaffet seg boliglån da? Er det en mulighet og ha noen prosenter på en jobb og noen på en annen så det blir 100 %. Og da få mer i lån? Og hvor mye får man egentlig i lån når man f.eks ikke har mer enn 60% stilling? Har ca. 300 000 i egenkapital og er 21
Drizzt Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Det burde være mulig å få boliglån med mindre enn 60% stilling, men da blir det ikke så stor sum? Ellers er det inntekten din som er avgjørende her, ikke hvor mange arbeidsplasser du har.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Kan legge til at det er vesentlig om du er fast ansatt eller ikke. Om du har 100% fast til sammen (i flere jobber), burde det være like bra som 100% i en stilling. Det er nok mulig å få lån dersom du har bare 60% eller 80% også, men størrelsen på lånet vil selvsagt avhenge av størrelsen på inntekten.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 uff.. håper jeg får meg 100 % stilling ellers tar det vel lang tid før man får spart opp og begynt å bo for seg selv :/
Gjest BamseB Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 De ser på inntekten din, ikke stillingsprosenten, selvstendig næringsdrivende får da lån
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå