Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2004 #1 Skrevet 14. januar 2004 Huff, føler jeg ikke får pustet, det prikker i hele ansikktet.Noen som har vært bort i dette før.
Gjest Adessón Skrevet 14. januar 2004 #2 Skrevet 14. januar 2004 Jeg er ingen lege, og vet ikke hvorfor du har det slik. Men: Når du har det slik kan det hjelpe å sette seg godt til rette. Konsentrere seg om å puste dypt ned i magen. Og slappe av i kjeven og musklene. Spesielt de i ansiktet. Det hender at en slik følelse kan være stress- eller angstrelatert. Men som sagt, jeg er ingen lege. Hvis problemet dukker opp over tid er det lurt å kontakte legen for å høre hva det kan være.
Tusenfryd Skrevet 15. januar 2004 #3 Skrevet 15. januar 2004 En gang har jeg opplevd det - og da hyperventilerte jeg så jeg fikk oksygenoverskudd. Kjempeekkelt. Men det høres absolutt ut som du skal snakke med en lege, ja.
Gjest GreenSky Skrevet 15. januar 2004 #4 Skrevet 15. januar 2004 To ganger har jeg opplevd å være svimmel/slapp i perioder uten å skjønne hvorfor. Den første gangen hadde jeg en virusinfeksjon, den andre gangen viste det seg at jeg var blodfattig. Ta deg en tur til legen, du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå