Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min iphone ble stjålet i går og jeg er litt usikker på hva jeg gjør herfra.

Studerer i Frankrike, og har ANSA reiseforsikring, men så vidt jeg kan skjønne gjelder denne bare i 45 dager??

Trodde jeg hadde find my iphone, hadde lastet ned appen osv på telefonen, men fungerer tydeligvis ikke, står ingen enheter installert..

Noen med lignende erfaringer som kan hjelpe? Er virkelig fortvilet:(

Takk

Videoannonse
Annonse
Gjest Wrabel
Skrevet

Min iphone ble stjålet i går og jeg er litt usikker på hva jeg gjør herfra.

Studerer i Frankrike, og har ANSA reiseforsikring, men så vidt jeg kan skjønne gjelder denne bare i 45 dager??

Trodde jeg hadde find my iphone, hadde lastet ned appen osv på telefonen, men fungerer tydeligvis ikke, står ingen enheter installert..

Noen med lignende erfaringer som kan hjelpe? Er virkelig fortvilet:(

Takk

Min tidligere Iphone ble stjelt i fjor. Jeg meldte det ifra til forsikringsselvskapet mitt. Så måtte jeg anmelde det til politiet så levere annmeldelse nr tilbake til forsikringsselvskapet når anmeldelsen var registrert. Tror det gikk 2 dager jeg før pengene var inne på konto. Fikk nesten eksakt samme beløp som jeg betale da jeg kjøpe den ny.

Alle iphoner har ett serie nummer som kan spores visstnok for å finne igjen stjålte telefoner. Jeg kontaktet politiet med serienummeret for å se om de kunne spore det nummeret som ble brukt etter at den ble stjålet,men politiet henla saken. De var nok ikke villig til å bruke ressurser på en stjålet iphone.

Den find my iphone appen tror jeg ikke vil gjøre så mye for deg akkuratt nå,muligens så har tyven fjernet appen siden den ikke fungerer nå. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...