Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2002 #1 Skrevet 23. mai 2002 Så langt..så tøff:) Har tenkt å holde tale, og lurer på hvem dere andre har inkludert i talen deres? Hadde tenkt å begynne med takk til gjester, noen ord til svigers, foreldre, min bror, min forlover og tilsist min kjære. Blir dette altfor mange??? Har i underkant av 1 mnd. igjen, og begynner så smått å bli nervøs.
Blomst Skrevet 24. mai 2002 #2 Skrevet 24. mai 2002 Hjelp skal det være med så mange ? Trodde det bare var om meg og kjærsten jeg. Er det noen som har forslag til oppbygging av taler ? Jeg skal gifte meg om to uker og har ikke begynt på talen og gruer meg hemninsløst !! Jeg vet at "jenter ikke må", men mannen min ønsket at vi begge skulle og da er det jo lettere for begge to, men alikevel er jeg kjempenervøs. Hva skal dere har i talene deres, føleser, historie, første gang dere møttes ?????? Håper på litt starthjelp !
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #3 Skrevet 24. mai 2002 Hei Synes at man også skal takke svigers om man da har et godt forhold til de + evt sine egne foreldre. Til brudgommen, så må man jo ha med litt følelser og gjerne noen gode historier, enten det er fra første møte, eller andre episoder. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå