Gjest Fizbo Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Jeg er egentlig en skikkelig lesehest, helt fra jeg lærte meg å lese har jeg lest masse. Har lest tonnevis av bøker, hørt hundrevis av bøker på lydbok. (Først i det siste jeg har hørt mye lydbok, og likte det veldig godt pga at det kunne jeg høre på på trening, når jeg gjorde husarbeid osv.) Det siste året har det vært null lesing! Jeg har helt mistet lesegleden og setter meg heller ned å ser en film eller serie... Savner bøker, har lyst å begynne å lese igjen! Noen som kan anbefale meg noe skikkelig bra og ny litteratur? Sjangrene jeg har holdt meg mest til er krim og etterhvert fantasy. Leste meg litt lei på krim, så inntil jeg fikk "lesetørken" for et års tid siden leste jeg mye vampyr + + bøker. (Ikke young adult, men bøker skrevet for voksne) Elsker å lese på engelsk! Takker for alle tips
Gjest Tekola Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Har du lest The Book Thief? Den vekket lesegleden hos meg igjen, i hvert fall!
Okapi Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Høres kanskje litt sært ut, men jeg begynte å lese igjen etter flere års pause da jeg kjøpte en Kindle. Å få brukt all dødtiden på buss og tog til noe som nesten kan anses å være nyttig var ganske ålreit. 1
Gjest Tekola Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Åh, en Kindle er helt fantastisk! Den tar ikke noe plass, batteriet varer i en evighet og du kan laste ned masse klassikere gratis!
_Aries Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Har du lest The Book Thief? Den vekket lesegleden hos meg igjen, i hvert fall! Åh, jeg støtter denne! Anbefaler virkelig den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå