Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2004 #1 Del Skrevet 14. januar 2004 Må ha nye gardinstenger og håper på noen tips. Den ene må være ganske så lang, ca 2.5m, den andre ca 1.2m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. januar 2004 #2 Del Skrevet 14. januar 2004 Vi har disse: http://www.kid.no/detaljer.asp?vare=882421002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2004 #3 Del Skrevet 14. januar 2004 De var fine! Der er noe sånt jeg kunne tenkt meg, tror jeg. Får ta en tur på Kid å titte litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. januar 2004 #4 Del Skrevet 14. januar 2004 De er i alle fall rimelige og enkle. Vi kjøpte dem mest på impuls, fordi vi kjøpte gardiner på Kid og måtte ha oppheng til dem. Men jeg er veldig fornøyd faktisk. De passer godt inn uten å gjøre for mye ut av seg. Finnes i flere farger (stål, gull, bronse, svart, hvitt o.l.) Tror at de har andre endestykker også, men jeg synes at det blir litt for mye med store spiraler og andre duppeditter i endene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2004 #5 Del Skrevet 14. januar 2004 Syngende fisker i endene - DET hadde vært noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. januar 2004 #6 Del Skrevet 14. januar 2004 Kanskje det ja! Sånne som synger Love me tender og vrikker på kroppen mens de gaper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2004 #7 Del Skrevet 14. januar 2004 *vil ha* Om ikke for annet, så bare for å montere på neste gang svigers kommer. Rein faenskap, men artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. januar 2004 #8 Del Skrevet 14. januar 2004 Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 14. januar 2004 #9 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har svarte stenger med spyd jeg også. Men jeg kjøpte mine på IKEA. Mine vinduer er på 3 meter. Det er dessuten veldig billigt for gardinstenger på IKEA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2004 #10 Del Skrevet 15. januar 2004 Vi kjøpte gardinstengene til stua på Interiørland like før jul. De er fra Kirsch, men jeg finner ikke noe bilde av dem. De er kremhvite med litt gull på. Ganske tykke metallstenger som er uttrekkbare, så de går fint til 2,5 meter. Vi valgte spydender (ganske store med hull i), men de fantes også med "kongle"-ende. Dette var ferdigpakker med stang, to endestykker og tre veggfester til ca. 800,- for de lengste. Vi er vedlig fornøyde fordi de passer til stua og gardinene! Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. januar 2004 #11 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har svarte stenger med spyd jeg også. Men jeg kjøpte mine på IKEA. Mine vinduer er på 3 meter. Det er dessuten veldig billigt for gardinstenger på IKEA. Det er nok de samme som jeg har og som du sier var de veldig billige. Ble helt overrasket faktisk. De kan fåes opptil 385 cm og du finner dem her. Også har jeg disse endestykkene. Jeg synes de er enkle og fine og passer veldig godt hjemme hos meg. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jordbær ii Skrevet 15. januar 2004 #12 Del Skrevet 15. januar 2004 Sorte smijernsstenger med noen metallkuler med firkantmønster i enden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå